Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: در حد خودما نبودیم؛ ال‌کلاسیکو تعیین‌کنندۀ قهرمان نیست!

© REUTERS / Jason CairnduffRonald Koeman
Ronald Koeman - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از پایان بازی مقابل وایادولید که با گل دقایق پایانی دمبله 1 - 0 به سود بارسلونا به اتمام رسید پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو کومان، سرمربی بارسلونا از پیروزی که تیمش برابر وایادولید به دست آورد خوشحال است البته او از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
بارسلونا 1 - رئال وایادولید 0؛ پیش به سوی ال‌کلاسیکو + عکس

کومان در ابتدا در خصوص دیدار شب گذشته شاگردانش برابر رئال وایالدولید گفت:«برخی اوقات خوش شانس هستید و بعضی اوقات بدشانس اما ذهنیت تیم باید آماده باشد زیرا بازیکنان جست و جوی 3 امتیاز را متوقف نمی‌کنند

سرمربی هالندی بارسلونا در ادامه گفت:«در آخر بازی خوش‌شانسی آوردیم اما آرام بودم. بیشتر نگران نیمه اول بودم زیرا یک تیم کاملا متفاوت دیدم. در نیمه دوم فرصت‌های زیاد خلق کردیم. بازیکنان نشان دادند که می توانند بدون اینکه خوب بازی کنند برنده شوند.»
سرمربی آبی‌اناری‌ها در پایان اظهار داشت:«در پایان درباره دیدار بعدی تیمش که تقابل با رئال مادرید در ال‌کلاسیکو خواهد بود، گفت:  ال‌کلاسیکو همیشه بازی مهمی است اما حالا با توجه به شرایط جدول رده‌بندی حالا از اهمیت بیشتری برخوردار است. کسب نتیجه خوب در این دیدار برای کورس قهرمانی مهم خواهد بود

بارسلونا شب گذشته به هر ترتیبی که بود توانست وایادولید را با یک گل شکست داده و سه امتیاز حساس را کسب کند. در دیداری که حواشی داوری داشت، گل دقیقه 90 عثمان دمبله تعیین کننده شد و بارسا به یک امتیازی اتلتیکو رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала