Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی رکوردار تعداد بازی در بارسا؛ افزایش امیدواری به حفظ فوق ستاره

© REUTERS / JON NAZCAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
مسی در صدر بازیکنان بارسلونا از حیث تعداد بازی رسید و امیدواری هواداران برای حفظ فوق ستاره آرژانتینی افزایش یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی با حضور در دیدار بارسلونا مقابل رئال وایادولید به رکورد 769 بازی برای آبی‌اناری‌ها دست یافت تا از رکورد ژاوی هرناندز پیشی بگیرد و بیش از هر بازیکن دیگری برای بارسا بازی کرده است.

Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
قدردانی بارسا از مسی به دلیل رسیدن او به رکورد بیشترین تعداد بازی + عکس/ویدیو

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد در جریان دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل وایادولید همسر و فرزندان مسی در ورزشگاه نیوکمپ حضور پیدا کردند زیرا مدیران باشگاه به بزرگ‌ترین بازیکن خود ادای احترام کرد و هواداران می‌خواهند این باور را داشته باشند که ممکن است سرنوشت فوق ستاره آرجنتینی در باشگاه عوض شود.

مسی که تقریبا تمام رکوردهای فردی ممکن در بارسا را به نام خود کرده، در بازی قبلی بارسا برابر سوسیداد توانست از رکورد تعداد بازی های ژاوی هرناندز نیز عبور کرده و اکنون بیشترین بازی را در تاریخ بارسلونا انجام داده است.

این در حالیست که آینده این بازیکن تاریخ بارسلونا در نیوکمپ همچنان مورد تردید است و قرارداد وی در تابستان به پایان می‌رسد. پیروزی خوان لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه می‌تواند به توافق برای حفظ او در بارسلونا منجر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала