Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشکلات جذب «ارلینگ هالند» برای بارسلونا

© AFP 2023 / THOMAS KIENZLEЭрлинг Холанн
Эрлинг Холанн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.04.2021
عضو شوید
باشگاه بارسلونا کار آسانی برای جذب ستاره جوان بوروسیا دورتموند ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، درخشش ارلینگ هالند در ترکیب دورتموند باعث شده تا تیم‌های زیادی خواهان این بازیکن جوان شوند. در این میان هفته گذشته پدر و مدیر برنامه‌های این بازیکن در بارسلونا حضور داشتند و با مدیران باشگاه صحبت کردند.

ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
هالند در مورد بارسا و رئال چیزی نپرسیده است

بارسلونا یکی از چند باشگاه بزرگ اروپایی است که نسبت به جذب ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند علاقه‌مند است، اما این باشگاه کار دشواری برای به خدمت گرفتن این ستاره خواهد داشت.

نشریه «RAC1» اسپانیا اعلام کرد مهم‌ترین موضوع در مورد جذب ارلینگ هالند هزینه بالای انتقال او نیست. البته که پرداخت 150 میلیون یورو به دورتموند تقریباً غیرممکن به نظر می‌رسد ولی اولویت مسئله دیگری است. این نشریه، سه مشکل را که بارسلونا در این راستا مواجه است، بر شمرده است.

نخستین مسله اینکه هالند می‌تواند همانند آنسو فاتی درهای پیشرفت را یکی پس از دیگری باز کند و البته که پسر نروژی شرایط بهتری دارد اما مهم‌ترین مسئله این است که او ممکن است در پستی بازی کند که نتواند انتظارات را برآورده کند و باید دید رونالد کومان به مهاجمی مانند او نیاز دارد؟

Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
هالند – سیتی؛ پپ خرید صد میلیون پوندی را تایید کرد

مورد دوم هم رفتن هالند به بارسلونا بدون دانستن آینده مسی کار بسا دشوار است. بدون فوق ستاره آرجنتینی، بارسلونا به معیاری معتبر در خط حمله نیاز دارد چون مسی حداقل 30 گل را در فصل تضمین می‌کند. مهاجمی با خصوصیات مسی ممکن است با ارلینگ هالند هم‌خوانی پیدا نکند. اتفاقی که سال‌های قبل میان مسی و ابراهیموویچ رخ داد و نهایتاً به جدایی ستاره سویدنی منجر شد.

سومین مورد هم اینکه سرمربی هالندی بارسا در خصوص جذب هالند گفته رییس باشگاه تصمیم می‌گیرد. بنابراین معیار ساختار تیم همچون کاغذی مرده می‌شود. باید تدابیر کافی برای جذب هالند فراهم شود تا باشگاه از جذب چنین ستاره‌ای منتفع شود نه اینکه آسیب ببیند.

ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2021
واکنش مدیر عامل باشگاه دورتموند به جدایی هالند

این مهاجم زنبورها که ارزش کنونی‌اش در بازار نقل‌وانتقالات 110 میلیون یورو است و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تاکنون در 50 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 49 گل زده را هم به ثبت رسانده است.

در نهایت باید منتظر زمان بود و باید دید که آیندۀ این ستاره جوان حال حاضر فوتبال جهان چه خواهد شد و کدام تیم موفق به جذب او خواهد شد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала