Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فلیک: برخی بازیکنان ناامیدند اما من به بازی برگشت امیدوارم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
عضو شوید
هانسی فلیک می‌گوید بازی مختصر و مفید پاریسی‌ها باعث شده موفق به شکست بایرن‌مونیخ شوند.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن‌مونیخ بعد از مدت‌ها در آلیانتس‌آرنا شکست خورد و این اتفاق در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن‌‌جرمن رخ داد.

أهداف مباراة باريس سان جيرمان ومارسيليا في الدوري الفرنسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
بایرن 2 – پی‌اس‌جی 3؛ گام بلندی پاریسی‌ها به سمت نیمه‌نهایی با درخشش بهترین زوج اروپا

سرمربی آلمانی پس از پایان این دیدار گفت:«بایرن مونیخ همیشه 90 دقیقه در زمین می جنگد و این همان کیفیتی است که تیم ما را متمایز می کند. هر روز قادر به استفاده از بازیکنان کمتری نسبت به گذشته هستیم، اما تلاش می کنیم بیشترین بهره از افراد موجود داشته باشیم.»

فلیک در ادامه گفت:«البته برخی بازیکنان ناراحت و ناامید شده اند، اما ما باید تغییر شکل داده و این احساس فعلی را به انرژی خود برای بازی برگشت روز سه شنبه هفته بعد تبدیل کنیم. پی‌اس‌جی فوق‌العاده کارآمد بازی کرد و از اندک موقعیت‌هایی که داشت به سه گل رسید. ما بر بازی تسلط داشتیم و 31 شوت به دروازه حریف زدیم.»

سرمربی باواریایی‌ها در پایان گفت:« ما هنوز یک بازی دیگر در پاریس داریم و در بازی برگشت برای جبران این نتیجه و تغییر آن به نتیجه‌ای مثبت هر کاری که از دست‌مان ساخته باشد، انجام خواهیم داد. ما می‌خواهیم به مرحله نیمه نهایی برسیم و نتیجه این بازی باعث نمی‌شود رویکرد ما در این مورد تغییری کند.»

متر کسی انتظار شکست سه بر دو بایرن را مقابل پاری‌سن‌‌جرمن در مونیخ داشت اما این اتفاق رخ داد تا زنگ خطری باشد برای قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان که حالا در آستانه حذف از این مسابقات قرار دارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала