Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش جالب سرمربی یوونتوس به پرسشی درمورد مجازات رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAپیرلو
پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
پیرلو تأکید کرد حرکت جنجالی ستاره پرتگالی تیمش برای او مجازاتی در پی نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، آندره پیرلو در نشست خبری پس از پیروزی خانگی 3 بر یک روز گذشته یوونتوس برابر جنوا در هفته سی‌ویکم سری آ به مهمترین حاشیه این بازی اشاره داشت و خیال خبرنگاران را درباره آن راحت کرد.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
خشم‌گین مثل رونالدو؛ کریس پیراهن یوونتوس را دور انداخت + عکس

در پایان بازی کریستیانو رونالدو که از ناکامی‌اش برای گلزنی و خوب تغذیه نشدنش از سوی سایر بازیکنان یووه ناراحت به نظر می‌رسید، پیراهن خود را از تن درآورد و آن را به گوشه‌ای از زمین پرتاب کرد.

گفته شد ممکن است رونالدو به سبب این حرکت از سوی باشگاه جریمه شود، اما کمی بعد اعلام شد که او لباس خود را برای توپ جمع کن ورزشگاه پرتاب کرده است.

پیرلو در این باره گفت:«طبیعی است که او می خواست گل بزند ، مخصوصاً وقتی بازی پیچیده و دشوار شده بود، زیرا او یک قهرمان است و همیشه می خواهد اثر خود را بگذارد.»
سرمربی یوونتوس همچنین اضافه کرد که باشگاه، مهاجم پرتگالی خود را به دلیل واکنش او جریمه نخواهد کرد:«من فکر نمی‌کنم او جریمه شود همانطور که برای بازیکنان دیگر نیز اتفاق می‌افتد، او ناراحت بود. بازی تمام شد و طبیعی است که او عصبی بوده باشد. فکر نمی کنم باشگاه او را جریمه کند.»

یوونتوس که در این فصل نمایش های پر نوسانی ارائه داده شب گذشته در چارچوب هفته سی‌ام سری آ میزبان جنوا بود و در نهایت موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала