Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اوزیل: رئال مادرید مدعی اصلی قهرمانی لالیگا است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر مسوت اوزیل
مسوت اوزیل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
ستاره سابق رئال مادرید از برتری مقابل بارسلونا ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مسوت اوزیل، هافبک آلمانی سابق رئال مادرید که حالا برای فنرباحچه بازی می کند، پیروزی رئال مادرید در ال کلاسیکو را از طریق شبکه های اجتماعی جشن گرفت.

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
افزایش بخت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

مسوت اوزیل، با پیروزی رئال مادرید برابر بارسلونا در ال‌کلاسیکو در پیامی در صحفۀ توییترش نوشت:«بازی فوق العاده. امتیازات بسیار بزرگ در ال کلاسیکو. حالا آنها مدعی اصلی قهرمانی هستند.»

این هافبک 32 ساله بین سال های 2010 تا 2013 مجموعاً 159 بازی با پیراهن رئال مادرید انجام داد و 27 گل به ثمر رساند و 80 پاس گل داد.

اوزیل در ساله‌های حضورش در رئال مادرید یک قهرمانی لالیگا و یک قهرمانی کوپا دل ری کسب کرد و به علت عدم توافق در مورد دستمزد از رئال مادرید جدا شد و با 45 میلیون یورو به آرسنال پیوست.

او شروع درخشانی در تیم لندنی داشت اما به تدریج کمرنگ و کمرنگ تر شد تا این که راه حضور در فنرباغچه را در پیش گرفت تا در کشور پدری خود به فوتبال ادامه بدهد و تلاش کند که به روزهای خوبش برگردد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала