Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خشم پی‌اس‌جی از تماس‌های مداوم بارسلونا با نیمار

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن به دلیل سیگنال‌های بارسلونا نسبت به نیمار، خشمگین است !

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی «اکیپ» مدعی شده که بارسلونا همچنان با نیمار در ارتباط است و برای او سیگنال می فرستد.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
ورزش
رئال و بارسا توانایی خرید نیمار را ندارند

این نشریه فرانسوی در ادامه می‌نویسد، این موضوع سران باشگاه پاریسی را عصبانی کرده است؛ زیرا آن‌ها در تلاش تمدید قرارداد با ستاره برازیلی خود هستند.

این رسانۀ فرانسوی در ادامه نوشت که لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا نیز به صورت روزانه با هم تیمی سابق و دوست خود صحبت می کند و خواسته اصلی مسی این است که او و نیمار مجددا در یک تیم بازی کنند.

از سوی هم، پی‌اس‌جی می‌خواهد قرارداد نیمار را تمدید کند، زیرا در صورت اینکه این اتفاق رخ ندهد ستاره برازیلی در تابستان 2022 بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند به صورت رایگان راهی هر تیمی شود. آن ها معتقد هستند که بیشتر کارهای تمدید قرارداد تمام شده است.

تمدید قرارداد نیمار توسط باشگاه پاریسی زمان‌گیر است، زیرا بندهای زیادی در قرارداد وجود دارد به بررسی های حقوقی طولانی مدت توسط طرفین نیاز دارد. احتمال زیاد در قرارداد جدید حقوق ستاره برزیلی افزایش خواهد یافت.

بازگشت نیمار به بارسلونا هم در این تابستان امر دشواری به نظر می رسد. باشگاه بارسلونا بدهی های زیادی دارد و باید برای خیرد نیمار بازیکنان خود را فدا کند و پرداختی های خود را کاهش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала