Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای نشریۀ ایتالیایی؛ رونالدو یوونتوس را در حد خودش نمی‌داند

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریستیانو رونالدو - رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا
کریستیانو رونالدو  -   رونالدو خلال مباراة يوفنتوس وبورتو بدوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
یکی از نشریه‌های معتبر ایتالیایی مدعی شده که فوق ستاره پرتگالی شب گذشته پس از پایان بازی با مشت به رختکن یوونتوس کوبیده است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «گازتا» مدعی شده که کریستیانو رونالدو پس از پایان بازی شب گذشته مقابل جنوا با مشت به دیوار کوبیده است زیرا بابت سطح فنی یوونتوس و عدم حضور ستاره در این تیم ناراحت است.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.04.2021
خشم‌گین مثل رونالدو؛ کریس پیراهن یوونتوس را دور انداخت + عکس

در ادمه این گزارش آمده است که عصبانیت رونالدو به رختکن کشیده شده و او ابتدا به دیوار رختکن مشت زده، سپس حمام رفت و در تمام این مراحل در سکوت بوده و با هیچکدام از هم‌تیمی‌ها هم صحبت نکرده است.

این رسانه ادعا کرده رونالدو احساس می‌کند یوونتوس در حد او نیست و حالا درخواست‌هایی برای تضمین موفقیت در فصل آینده از مدیران یووه داشته. رونالدو تمایل دارد چند بازیکن درجه یک و ستاره به یوونتوس بپیوندند اما باشگاه هیچ تضمینی به او تا این لحظه نداده و این مسئله باعث شده تا او در ذهنش جدایی را هم مرور کند.

رونالدو پس از پایان بازی شب گذشته ابتدا پیراهنش را پس از شنیدن سوت داور پرتاب کرد که این مسئله با انتقاد شدیدی در فضای مجازی مواجه شد. این پیراهن را یک توپ جمع کن از روی زمین برداشت اما ماجرا اینجا تمام نشد.

این ستاره 36 ساله در بازی شب گذشته یوونتوس مقابل جنوا گل نزد و در این امر ناکام بود. اتفاقی که باعث عصبانیت تند او شده هرچند که تیم یوونتوس توانست با نتیجه 1 - 3 جنوا را شکست دهد و به رتبه سوم برسد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала