Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همه در انتظار یک تصمیم بزرگ

© AFP 2023 / LLUIS GENEامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
عضو شوید
با توجه به گمانه‌زنی‌ها رسانه‌ها، مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی تاکنون برای آینده‌اش تصمیم قطعی نگرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، مدیران باشگاه پاری‌س‌جرمن که تا اینجای کار نتوانسته‌اند این ستاره جوان را برای تمدید قرارداد راضی کنند، هرگز نمی‌خواهند امباپه در تابستان آینده با انتقالی رایگان راهی تیم دیگری شود.

FILE - In this Sunday, Oct. 11, 2020 file photo France's Kylian Mbappe and Portugal's Cristiano Ronaldo, right, greet each other before the UEFA Nations League soccer match between France and Portugal at the Stade de France in Saint-Denis, north of Paris, France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.04.2021
رونالدو گزینه جدی پی‌اس‌جی برای جانشینی امباپه

از همین‌رو، برای فروش این بازیکن در تابستان آینده قیمت 150 میلیون یورویی تعیین کرده‌اند، قیمتی که انتقال امباپه را به رئال آن هم در شرایط دشوار اقتصادی تیم های اروپایی در دوران کرونا سخت خواهد کرد.

با این حال و در تازه‌ترین مورد، شبکه «TF1» خبر داد، امباپه هنوز نمی‌داند فصل بعد در چه تیمی حضور خواهد داشت و هیچ تصمیم قطعی‌ای درباره آینده‌اش نگرفته. او که تا سال 2022 با باشگاه پاری‌سن‌‌جرمن قرارداد دارد، پیشنهادهایی جدی از رئال‌مادرید و لیورپول دریافت کرده.

با این حال برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند به خاطر علاقه قلبی به رئال، انتخاب او تیم اسپانیایی خواهد بود. از طرفی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم برای تمدید قرارداد با امباپه ناامید نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала