Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال می‌خواست با 300 میلیون یورو، نیمار را جانشین رونالدو کند

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های سابق نیمار مدعی شد که این بازیکن از باشگاه رئال مادرید پیشنهاد نجومی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، وگنر ریبیرو ایجنت سابق نیمار جونیور ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن، مدعی است که در گذشته، پی‌اس‌جی پیشنهاد 300 میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب نیمار را رد کرده است.

نیمار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.04.2021
توقف روند تمدید قرارداد نیمار با پی‌اس‌جی
مدیر سابق برنامه‌های مهاجم برازیلی در این خصوص بیشتر گفت:«در آن زمان، نیمار در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید قرار داشت. سران رئال مادرید حاضر به پرداخت مبلغ 300 میلیون یورو هم بودند.»
ریبیرو در ادامه گفت:«فلورنتینو پرز، رییس باشگاه رئال این موضوع را به من اطلاع داد، اما ناصر الخلیفی آن را نپذیرفت. ناصر الخلیفی کاملا به صورت واضح اعلام کرد که حتی یک میلیون یورو هم، او را به فروش نیمار راضی نمی‌کند.»
ریبریو تائید کرد که رئال مادرید پس از رفتن رونالدو حاضر بوده 300 میلیون برای خرید نیمار هزینه کند. او در این باره گفت:«به حضور در رئال نزدیک بود. رئال حاضر بود 300 میلیون یورو بپردازد و پرز هم این را به من گفت اما ناصر الخلیفی مخالفت کرد و گفت که با یک میلیارد یورو هم نمی فروشند.»

غول لیگ فرانسه در سال 2017 توانست با مبلغ رکورد شکن 222 میلیون یورویی، نیمار را از بارسلونا به خدمت بگیرد. با وجود حواشی بی پایان آینده نیمار، او تعهد خود را در این چند سال اخیر به پی‌اس‌جی اثبات کرده است.

نیمار در 106 بازی، 83 گل به ثمر رسانده و همراه پاریس به قهرمانی‌های مختلفی دست پیدا کرده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала