Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ پورتو آماده جنگ با چلسی

© REUTERS / Stephane Maheادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes
ادوارد مندی دروازه بان سنگالی چلسی Chelsea, Rennes - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال پورتو و چلسی در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف هم می‌روند.

به گزارش اسپوتنیک، در رقابت‌های شب اول از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب، دو بازی هیجان انگیز برگزار می‌شود که به نوعی می‌توان گفت هر بیننده‌ای را پای تلویزیون میخکوب می‌کند.

چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
پورتو 0 – چلسی 2؛ حرکت آهسته‌وپیوسته آبی‌ها به سمت قهرمانی اروپا + عکس

چلسی - پورتو

دو تیم در ورزشگاه سانچز پیزخوان سویا اسپانیا به قضاوت کلمنت تورپن فرانسوی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در دیدار رفت، چلسی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری دست یابد تا در بازی امشب دست برنده را در اختیار داشته باشد. شاگردان توماس توخل در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم مقابل کریستال پالاس به پیروزی پر گلی دست یافتند تا در شرایط بسیار خوبی آماده دیدار با نماینده پرتگال شوند.

در سمت مقابل پورتو که در بازی رفت مهدی تارمی و سرجیو اولیویرا را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، در دیدار امشب می‌تواند از این دو ستاره خود استفاده کند ولی بدون تردید کار بسیار سختی برای جبران شکست دور رفت در مقابل دارد. شاگردان سرجیو کونسیسائو برای آنکه ماجراجویی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا ادامه پیدا کند باید حداکثر تلاش خود را نشان دهند تا بتوانند نتیجه دور رفت را جبران کنند و از دور رقابت‌ها کنار نروند.

البته نباید فراموش کرد که چلسی در هفت بازی از 9 دیدار آخرش در لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌اش باز نشده و در هفت بازی از هشت بازی آخر نیز برنده از زمین خارج شده است. چلسی در هر چهار بازی که میزبان پورتو بوده برنده شده است. در مقابل تمام امیدهای پورتو به درخشش طارمی و اولیویرا است که عوامل حذف یوونتوس در دور قبل شده بودند.

آخرین جدال

در دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چلسی 2-صفر پورتو را برد. مانت و چیلول گلزنان چلسی در دیدار هفته قبل بودند.

ترکیب احتمالی دو تیم

پورتو: مندی، آسپلیکوئتا، سیلوا، کریستنسن، جیمز، کواچیچ، کانته، آلونسو، زیاش، مانت و ژیرو

چلسی: مارچسین، مانافا، امبمبا، په‌په، سانوسی، کورونا، اوریبه، الیویرا، اوتاویو، مارگا و طارمی

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала