Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش فدراسیون فوتبال افغانستان به انتشار عکس دروازه‌بان تیم ملی فوتسال با لباس گچ‌کاری

© @sputnikعلیرضا قربانی
علیرضا قربانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.04.2021
عضو شوید
سخنگوی فدارسیون فوتبال کشور به انتشار عکس دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا قربانی، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال کشور تصویری از خودش منتشر کرده که در حال گچ‌کاری است.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.04.2021
تیم ملی فوتبال افغانستان در 2 دیدار تدارکاتی به مصاف اندونزیا و سنگاپور می‌رود

قربانی با قراردادن تصویری از خودش در محیط کار نوشته است:«از کجا تا کجا»، ناراحتی‌‌اش از وضعیت بد زندگی و ارزش ندادن او به‌عنوان یک ستاره فوتسال را شریک ساخته است.

انتشار این تصویر از سوی این بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. بیشتر این کاربران نهادهای ورزشی، بازرگانان و اهالی فوتبال را مقصر وضعیت کنونی این بازین می‌دانند.

در این میان، فیروز مشعوف، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان در واکنش به انتشار تصویر علیرضا قربانی در صحبت با خبرنگار «اسپوتنیک افغانستان» گفت:

«نخست اینکه در هیچ جای دنیا اصول این است که به بازیکن تیم ملی معاش داده نمی‌شود. شرایط اقتصادی کشور آنچانی که ما انتظار داریم نیست. شرایط در حدی نیست که ما بتوانیم برای تقویت لیگ کار کنیم. در واقع ما بتوانیم با برگزاری لیگ منظم فوتسال که حداقل شش ماه زمان داشته باشد، بازیکن را مصروف نگهداریم

مشعوف در ادامه در این خصوص گفت:«ما همیشه برای بازیکنان تیم ملی در تمام رشته‌ها، در زمانی که آنان در سفر تیم ملی مصروف هستند، سفر خرچ و امکانات و پاداش می‌دهیم؛ مقایسۀ فوتبال افغانستان از لحاظ مالی با دیگر کشورها از دید من واقع‌بینانه نیست.»

سخنگوی فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به وضعیت علیرضا قربانی تصریح کرد:«امروز اگر علیرضا قربانی کلپ می‌داشت و فوتبال باشگاه افغانستان به صورت منظم برگزار می‌شد و حامی مالی می‌داشت، علیرضا در این شرایط نمی‌بود و در وضعیت بهتری قرار می‌داشت.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала