Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: تاریخچه بزرگی برای منچسترسیتی می‌سازیم

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
عضو شوید
پپ می‌گوید لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی عادلانه نیست چون با شکست در یک بازی عملکرد کل فصل زیر سوال می‌رود

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند همانند دیدار رفت به برتری 2 بر یک دست یافت تا به جمع چهار تیم برتر صعود کند.

Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.04.2021
ورزش
دورتمند1 سیتی2؛ صعود به حذف تبدیل شد؛ پپ اجازه تقابل هالند با امباپه را نداد
پپ گواردیولا در پایان بازی اظهار کرد:«با وجود اینکه منچسترسیتی تاریخچه بزرگی در لیگ قهرمانان ندارد اما به دنبال آن هستم تا چنین تاریخی را ثبت کنیم. تنها در 10 دقیقه اول دورتموند تیم برتر زمین بود و در ادامه کنترل بازی در اختیار ما بود. صعود به مرحله نیمه‌نهایی و بازی در برابر تیم‌های بزرگ جای خوشحالی دارد.»
سرمربی سیتیزن‌ها در ادامه گفت:«لیگ قهرمانان تورنمنتی عادلانه نیست چون با شکست در یک بازی عملکرد کل فصل زیر سوال می‌رود اما در 11 ماه سال برای قهرمانی در لیگ برتر و جام اتحادیه و دیگر عناوین در تلاش هستیم. باید در هر مرحله‌ای بهترین عملکرد را ارائه کرد.»
گواردیولا در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:«موفقیت در چنین رقابت‌هایی به شرایط هم بستگی دارد. انتظار ما از دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی‌های دشوار است و حالا که برای مرتبه دوم به این مرحله رسیدیم آماده رقابت با چلسی و رئال مادرید هستیم و نمی‌خواهم یک ثانیه درباره دیدار با پاری‌سن‌جرمن فکر کنم

پپ گواردیولا در این سال های هدایت منچسترسیتی در سطح فوتبال داخلی انگلیس عملکرد فوق العاده ای داشته و تمام عناوین ممکن را فتح کرده است. اما نماینده متمول فوتبال انگلیس تحت هدایت پپ گواردیولا در لیگ قهرمانان توفیقی نداشت و حتی یک بار به جمع چهار تیم برتر نیز صعود نکرده بود، اما این طلسم بالاخره شکست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала