Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طراح و کارگردان اصلی سوپرلیگ اروپا: فوتبال را به جایگاه واقعی آن می‌رسانیم!

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
عضو شوید
رئیس باشگاه رئال مادرید که رییس سوپرلیگ اروپا نیز است، نسبت به برگزاری بازی‌های این لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، برگزاری سوپرلیگ اروپا رسما از سوی باشگاه‌هایی که در آن حضور دارند تایید شد. اکنون همه منتظر واکنش بانیان برگزاری این رقابت هستند.

لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
رنسانس در فوتبال اروپا؛ سوپر لیگ اروپا رسما تاسیس شد
در همین رابطه فلورنتینو پرز و آنیلی که 2 نفر از اصلی‌ترین جریان این ایده هستند واکنش خود را با انتشار 2 بیانیه اعلام کردند. در بیانیۀ پرز آمده است:«ما به فوتبال در هر سطحی کمک می‌کنیم و آن را به بهترین جایگاه ممکن در دنیا می‌رسانیم. فوتبال تنها ورزش جهانی در دنیا با بیش از 4 میلیارد هوادار است و مسئولیت ما به عنوان باشگاه‌های بزرگ پاسخ دادن به تمایل هواداران است.»
در ادامه بیانیۀ پرز آمده است:«اگر فیفا و بازیکنان سوپر لیگ اروپا را از حضور در جام جهانی منع کند، خومان جام جهانی جدیدی را بنیان خواهیم گذاشت و آن را رسما آغاز خواهیم کرد
آندرا آنیلی هم که نامش برای پست نایب ریيس سوپرلیگ مطرح شده در این رابطه گفته:«12 باشگاه اصلی در سوپرلیگ میلیاردها هوادار در اروپا دارند و 99 جام اروپایی برنده شدند.»
در ادامه این بیانیه آمده است:«در این لحظات مهم که کنار هم جمع‌ شده‌ایم می‌توانیم رقابت‌های اروپا را متحول کنیم، بازی‌های مورد علاقه‌مان را برای بلند مدت پی‌ریزی کنیم، همبستگی را به طرزی قابل توجه افزایش دهیم و به هواداران و بازیکنان آماتور تیتر رسانه‌ها را اهدا کنیم که پاسخگوی نیاز و اشتیاق آن‌ها باشند در حالی که قرار است الگوهایی جذاب به آن ها ارائه شود.»

طبق اعلام رسمی 12 باشگاه بزرگ دنیای فوتبال برای تشکیل سوپرلیگ اروپا به توافق رسیده اند. میلان، اینتر، یوونتوس، اتلتیکو مادرید، بارسلونا، رئال مادید، آرسنال، چلسی، منچسترسیتی، تاتنهام، لیورپول و منچستریونایتد  تیم هایی موافق با تشکیل سوپرلیگ اروپا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала