Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: سوپرلیگ اروپا یک موضوع تمام شده است

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
سرمربی منچسترسیتی می‌گوید، پرونده سوپرلیگ اروپا تمام شده است.

پس از پایان دیدار شاگردان برابر استون ویلا در نشست خبری حاضر شد و در پیوند به بازی شاگردانش برابر استون ویلا و موضوع سوپرلیگ اروپا صحبت کرد.

Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
استون ویلا 1 – منچسترسیتی 2؛ کامبک سیتیزن‌ها برای قهرمانی + خلاصه بازی
سرمربی سیتیزن‌ها ابتدا در خصوص شکست سوپرلیگ اروپا گفت:«عذرخواهی مسئولین؟ من این افراد را می‌شناسم و آن‌ها نیازی به عذرخواهی ندارند. رئیس و مدیر را می‌شناسم. مهم‌ترین مسئله این است که این کتاب بسته شد. تمام است.»
پپ در ادامه در خصوص بازی شب گذشته گفت:«خیلی خوب بازی کردیم. پس از ده نفره شدن و همچنین پس از اخراج شدن (متی) کش، شاهد عملکرد خیلی خوبی از سوی تیم بودیم. قهرمانی در لیگ برتر از تمامی عناوین مهم تر است. منچستریونایتد حالا در بهترین فرمش قرار دارد اما ما بخاطر کارهایی که در این فصل انجام داده‌ایم شایسته حضور در صدر هستیم.»
گواردیولا در پایان گفت:«بازیکنان در رختکن پس از 2 شکست بسیار متعهد بودند. می‌دانستیم که چقدر آمادگی برای فینال جام اتحادیه و لیگ قهرمانان مهم است. تقریبا سخت‌ترین فصل زندگی ما است. باید این قسمت را تمام کنیم. 3 بازی دیگر برنده شویم و قهرمانی را به دست آوریم.»

گفتنی است سیتی ابتدا باید فینال جام اتخادیه را انجام دهد، سپس با پاری‌سن‌ژرمن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کند و سپس بازی‌های لیگش را انجام دهد. سیتیزن‌ها تا امروز با 11 امتیاز نسبت به منچستر یونایتد رده دومی در صدر قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала