Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران خشمگین «منچستریونایتد» مانع تمرین بازیکنان این تیم شدند + عکس

© REUTERS / Jason CairnduffЗрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед»
Зрители на матче «Ливерпуль» - «Вест Хэм Юнайтед» - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.04.2021
عضو شوید
شماری از هواداران منچستریونایتد با حضور در محل تمرین بازیکنان این تیم، اعتراض شان در پیوند به سوپرلیگ اروپان نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، هواداران منچستریونایتد با در دست داشتن بنرهای اعتراضی علیه خانواده گلیزر، مالکان باشگاه، امروز در تمرین این تیم حاضر شدند.

Newly elected UEFA President Aleksander Ceferin of Slovenia delivers a speech during the Extraordinary Congress in Athens, Greece September 14, 2016 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.04.2021
چفرین: روسای یونایتد و یوونتوس دروغگو هستند؛ مار در آستین پرورش دادم

این هواداران با حضور در کرینگتون محل تمرین این تیم و مسدود کردن راه ورودی و سپس ورود به محل تمرین، اعتراض خود را به خانواده گلیزر مالکان آمریکایی باشگاه در ماجرای اخیر سوپرلیگ اروپا نشان دادند.

آنان با بنرهای دست داشتۀ شان که روی آن نوشته بود «51 درصد منچستریونایتد 20» که عدد 51 اشاره به هوادارانی است که بیشترین حق رأی را در یک باشگاه دارند و عدد 20 نشانگر تعداد قهرمانی‌های آنها در لیگ برتر.

همچنین روی بنرهای دیگر نوشته شده بود «ما تصمیم می‌گیریم شما چه زمانی بازی کنید» و «گلیزر بیرون». باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هواداران پس از ابراز خشم از تمایل اولیه این باشگاه برای حضور در سوپرلیگ اروپا پیش از انصراف از حضور در این مسابقات، محل تمرین شیاطین سرخ را ترک کرده‌اند.

یونایتد یکی از 12 باشگاه موسس سوپر لیگ بود، هر چند که آنها در کمتر از 24 ساعت از اعلام حضور سوپرلیگ و در پی اعتراض شدید هواداران و اهالی فوتبال، به همراه پنج باشگاه دیگر انگلیسی عضو سوپرلیگ، از این پروژه کنار کشیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала