Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گواردیولا: فتح جام‌ در باشگاه‌های بزرگ کار آسان‌تری است؛ سیتی باشخصیت بازی کرد

© REUTERS / Andrew Yates Pep Guardiola 1
Pep Guardiola 1 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی، معتقد است تاتنهام در بستن فضاها بسیار خوب عمل کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نچسترسیتی با کسب پیروزی یک بر صفر برابر تاتنهام در فینال جام اتحادیه انگلیس در فصل 21-2020 برای چهارمین فصل متوالی و در مجموع برای هشتیمن بار قهرمان این رقابت‌ها شد تا در کنار لیورپول پرافتخارترین تیم‌های این جام باشند.

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
رکوردشکنی گواردیولا با سیتی
گواردیولا پس از پایان بازی در مورد جام‌های کسب کرده‌اش در طول دوران سرمربی‌گری‌اش گفت:«خوب است. من در باشگاه بزرگی همچون بایرن مونیخ، بارسلونا و حالا منچسترسیتی هستم. فتح جام‌ها در باشگاه‌های بزرگ کار آسان‌تری است. ما بی‌نهایت از اینکه اولین قهرمانی‌مان در این فصل با کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌ در جام اتحادیه حاصل شد خوشحالیم.»
سرمربی سیتیزن‌ها در پایان صحبت‌هایش در مورد حضور محدود هواداران گفت:«با این که ورزشگاه پر نشد، اما صدای هواداران حس خوبی داشت. خیلی خوشحالم که توانستیم چهارمین قهرمانی متوالی را در لیگ کاپ کسب کنیم. برای پیروزی تلاش زیادی کردیم و فرصت‌های گلزنی خوبی نیز داشتیم. تاتنهام نیز چند موقعیت روی ضد حمله ایجاد کرد، اما در مجموع بازی خوبی ارائه دادیم.»

یک شنبه شب منچسترسیتی موفق شد با تک گل آیمریک لاپورت در برابر تاتنهام به پیروزی برسد و قهرمان لیگ کاپ انگلستان شود. این بیست و پنجمین جام معتبر قهرمانی پپ گواردیولا در دوران سرمربی‌گری‌اش بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала