Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشتباه عجیب و باورنکردنی «رونالدو» در بازی برابر فیورنتینا + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
فوق ستاره یوونتوس برابر فیورنتینا در گلزنی ناکام بود و اشتباه او برای کنترل توپ در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در این روز ها انتقادات زیادی را تحمل می‌کند. او در بازی یوونتوس مقابل فیورنتینا موفق به گلزنی نشد و البته باید گفت که فرصت چندانی هم گیرش نیامد.

یووه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
فیورنتینا 1 یوونتوس 1؛ فلورانس برای دوم شدن یووه فرصت نداد

فوق ستاره پرتگالی بانوی پیر در این بازی تنها روی یک سانتر فرصت باز کردن دروازه را با ضربه‌ی سر داشت، کاری که در آن مهارت خاصی دارد، اما این بار نتوانست ضربه سر را به درستی بزند و موفق به باز کردن دروازه فیورنتینا نشد و کار برای بیانکونری ها بسیار دشوار شد.

در واقع رونالدو به شکل عجیبی این توپ را رد کرد و توپ از روی سر رونالدو عبور کرد و او با سر خود به آن ضربه ای وارد نکرد که دروازه را باز کند. باید دید که عملکرد کریستیانو رونالدو در بازی های آینده به چه شکل خواهد بود اما او در سه دیدار اخیر برای بیانکونری ها گلی نزده و پاس گلی نداده است؛ مسئله‌ای که موجب افزایش فشار ها برعلیه او شده است.

فیورنتینا و یوونتوس در این هفته از رقابت های سری‌آ به تساوی یک بر یک رسیدند و یووه باز هم امتیاز از دست داد تا بدین ترتیب کارش سخت تر از قبل شود و باید دید که می‌تواند سهمیه‌ی لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل آینده به دست بیاورد یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала