Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی چلسی: بازی برابر تیمی مثل رئال مادرید آروزی هر کسی است

© AP Photo / Francois Mori Thomas Tuchel
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
سرمربی چلسی پیش از دیدار برابر رئال مادرید به تمجید از رقیب پرداخت و حضور در نیمه نهایی را اتفاق مهم دانست.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه چلسی می گوید تقابل این تیم انگلیسی مقابل رئال مادرید تجربه خوبی برای شاگردانش خواهد بود.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
زیدان: رئال مادرید حق بازی در لیگ قهرمانان را دارد
توخل در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص تقابل شاگردانش برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:«بازی مقابل رئال مادرید رویایی هر پسر کوچکی است. مقابل حریف سخت می‌جنگیم و باید ببینیم کدام تیم می‌تواند این 2 بازی را ببرد. یک چالش بزرگ است و پس از آن بهتر و باهوش تر می‌شویم. یک تجربه بزرگ را کنار هم خواهیم گذراند. خوشحالیم که به این سطح رسیدیم
سرمربی آبی‌های لندن در پایان به ستایش از عملکرد زین الدین زیدان پرداخت و گفت:«زیدان رکوردی باورنکردنی دارد. مخصوصا در لیگ قهرمانان که در آن 3 بار پیاپی قهرمان شده و کاری تقریبا غیرممکن است. به این دلیل که آن‌ها باتجربه‌ترین تیم در این رقابت‌ها هستند و با آگاهی و اعتماد به نفس بازی می‌کنند. آن‌ها روند خوبی در حال حاضر دارند.»

چلسی از سال 2014 به بعد موفق نشده است تا به جمع 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان برسد و توماس توخل با وجود این که توانسته به نیمه نهایی برسد اما ترکیبی از بازیکنان آکادمی و خریدهای جدید دارد که هنوز نتوانسته توازنی درستی بین آنها ایجاد کند و تجربه چندانی نیز از حضور در مراحل پایانی لیگ قهرمانان ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала