Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لایپزیگ به بایرن: 30میلیون بدهید «ناگلزمن» را بگیرد

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ناگلزمن
ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
باشگاه لایپزیگ به تازگی مشخص کرده است که بایرنی‌ها برای به خدمت گرفتن مربی این تیم باید چه مبلغی پرداخت کنند.

به گزارش اسپوتنیک، هانسی فلیک در پایان این فصل رقابت‌های فوتبال باشگاهی آلمان به احتمال فراوان هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده می‌گیرد چون یواخیم لوو نتایج مناسبی با مانشافت‌ها نگرفته و تقاضای زیادی برای برکناری او از هدایت جرمن‌ها وجود دارد.

هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.04.2021
ناگلزمن و آلگری گزینه‌های جانشینی فلیک روی نیمکت داغ بایرن

عملکرد درخشان ناگلزمن روی نیمکت لایپزیگ توجه بسیاری از باشگاه‌ها و حتی فدراسیون‌ها را در تمام دنیا به خود جلب کرده، به نوعی که این مربی یکی از گزینه‌های مورد علاقه بسیاری از مدیران تیم‌ها شده است.

از زمان پیوستن ناگلزمن به باشگاه لایپزیگ این تیم موفق شده روزهای خوبی را طی کند و این سرمربی سی و سه ساله آلمانی نه تنها تیم تازه وارد لایپزیش را در لیگ داخلی به مراتب بالایی رساند، بلکه حتی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز به مراحل بالا دست یافتند.

اکنون بایرنی‌ها مشتاق به جذب ناگلزمن هستند اما باشگاه لایپزیش اعلام کرده است که برای جذب این مربی و ابطال قراردادش، بایرن مونیخ باید 30 میلیون یورو پرداخت کند البته این مبلغ برای یک مربی بسیار زیاد محسوب می‌شود و در صورت حاصل شدن توافق میان این دو باشگاه، شاهد بزرگترین رقم پرداختی برای یک مربی در طول تاریخ فوتبال خواهیم بود.

باشگاه بایرن مونیخ با هانسی فلیک، سرمربی موفق خود به مشکل برخورده است و این مربی پیشتر به صورت رسمی اعلام کرده که در پایان فصل از مونیخی‌ها جدا خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала