Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان پیش از تقابل با چلسی: هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان شانس قهرمانی داریم

© REUTERS / Juan Medina/ArşivZinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü
Zinedine Zidane Real Madrid'e geri döndü - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
سرمربی فرانسوی رئال مادرید پیش از دیدار شاگردانش برابر چلسی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در نشست خبری حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، تقابل زین‌الدین زیدان با توماس توخل جذابیت‌های زیادی دارد چون سرمربی فرانسوی انگیزه زیادی دارد تا بتواند برای نخستین بار سرمربی آلمانی را شکست دهد. پیش از این، زیدان چهار مرتبه با توخل دیدار کرده که هر بار موفق به شکست او نشده است.

Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
خبرخوب برای زیدان در آستانۀ رویارویی با چلسی + عکس
زیدان ابتدا در خصوص بازی برابر چلسی گفت:«بازی سختی برابر چلسی خواهیم داشت. این تیم هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی دارد. بنا لازم است هوشیار باشیم. خوب دفاع کنیم و زمان مناسب موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم. ما نیاز داریم تا بهترین نمایش رئال مادرید را به اجرا گذاریم تا چلسی ضربه بخورد.»
سرمربی رئال مادرید در ادامه در خصوص رقابت در لالیگا و لیگ قهرمانا اروپا گفت:«میان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هیچ فرقی برای ما نیست. ما در هر 2 رقابت شانس قهرمانی داریم و می دانیم چقدر گرفتن جام در هر 2 رقابت سخت است. ماه های زیادی از رقابت گذشته و حالا باید تا انتهای تلاش کنیم و به سختی کار نیاندیشیم. هیچ چیزی غیرممکن نیست و هم تفکر به ما این روحیه را می دهد که از تلاش دست برنداریم.»

زیزو در پایان در خصوص هازارد و بازی مقابل تیم سابق خود اظهار داشت:«هیچ شکی به او ندارم. مهمترین چیز این است که اکنون آماده است و خوشحالیم که او می تواند به ما کمک کند.»

نکته جالب توجه درباره مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا این است که زین‌الدین زیدان هیچ‌گاه نتوانسته است سه مربی حاضر در این مرحله را شکست دهد. او علاوه بر اینکه در برابر توماس توخل سرمربی چلسی ناکام بوده، برابر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری‌سن‌جرمن پیروزی نداشته است.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала