Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تا رییس یوفا است، بارسا و رئال روی قهرمانی را نمی‌بینند!

© AP Photo / Manu FernandezЭль-Класико, фото из архива
Эль-Класико, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
جوزپ پدرول، مجری معروف شبکۀ الچرینگیتو مدعی شد که تا زمانیکه الکساندر چفرین در سمت ریاست یوفا است، رئال و بارسا قهرمان لیگ قهرمانان نمی‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از بنیان‌گذران کلیدی سوپرلیگ اروپا بودند. تایسیس این لیگ در همان آغاز با انتقادهای بسیار شدیدی مواجه شد و این لیگ در همان 48 ساعت ایجاد منحل شد.

Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
ورزش
خط و نشان دوباره رئیس یوفا؛ رئال، بارسا و یووه بیشتر مجازات خواهند شد

یوفا و فیفا از نهادهای بودند که ایجاد سوپرلیگ را کودتا علیه فوتبال دانستند و از بنیان گذران آن به شدت انتقاد کردند. در تازه‌ترین مورد هم جوزپ پدرول، مجری معروف الچرینگیتو شب گذشه با اشاره به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا بین پی اس جی و بارسا گفت:

«این برای همه واضح بود که دو پنالتی برای بارسا گرفته نشد؛ در حالی که شایستگی تیم زنان بارسا پیروزی بر پاری‌سن‌جرمن بود و نه تساوی 1-1. رئال مادرید متوحه باشد که فردا و نیز هفته بعد مقابل چلسی، کم و بیش باید منتظر اتفاقاتی مشابه باشد. تا چفرین رئیس یوفاست، رئال و بارسا بعید است قهرمان لیگ قهرمانان شوند.»

چفرین روز گذشته در مصاحبه با دیلی میل به این سه باشگاه هشدار داد که تاوان این تصمیم خود را پس خواهند داد و برخی منابع ادعا می کنند که فصل بعد لیگ قهرمانان بدون رئال، بارسا و یوونتوس خواهد بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала