Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مجازات سنگین یوفا برای بارسا، رئال و یوونتوس

© AFP 2023 / Aris MessinisПрезидент УЕФА Александр Сеферин
Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.04.2021
عضو شوید
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس از باشگاه‌های هستند که با سنگین‌ترین مجازات یوفا مواجه خواهند شد.

به گزارش اسپوتنیک، سوپرلیگ اروپا در ابتدا از 12 باشگاه اروپایی به رسمیت شناخته شد. ساعاتی نگذشت که ایجاد این لیگ با واکنش‌های تندی مواجه شد و این لیگ پس از 48 ساعت و با انصراف 10 باشگاه رسما منحل شد.

Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.04.2021
ورزش
خط و نشان دوباره رئیس یوفا؛ رئال، بارسا و یووه بیشتر مجازات خواهند شد

در تازه‌ترین مورد، نشریۀ ایتالیایی «گازاتا دلو اسپورت» مدعی شده که الکساندر، چفرین، رییس اتحادیه فوتبال اروپا با تاکید دوباره بر در نظر گرفتن محرومیت و مجازات برای باشگاه‌های شرکت کننده در تورنمنت شکست خورده سوپرلیگ اروپایی، اعلام کرد که باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس با مجازات سنگین‌تری روبرو خواهند شد.

چفرین در این باره تاکید کرد:«همه باید عواقب اقدامات خود را بپذیرند و ما هم نمی‌توانیم وانمود کنیم که اتفاقی نیافتاده است. شما نمی‌توانید چنین کاری انجام دهید و فقط بگویید «من همین حالا هم مجازات شده‌ام چون همه از من متنفرند»؛ آنها خودشان مسبب اتفاقی هستند که برای آنان پیش آمده است؛ کاری که کردند درست نبود و طی چند روز آتی خواهیم دید که چه اقدامی در قبال آنان انجام خواهیم داد

هفته گذشته بود که دوازده باشگاه بزرگ قاره اروپا از کناره گیری از لیگ قهرمانان و راه اندازی تورنمنتی جدید به نام سوپر لیگ اروپا خبر دادند. با این وجود بعد از اعتراضات شدید، هواداران، بازیکنان، مربیان، حامیان مالی، دولت ها و ... در عرض 48ساعت اکثر تیم های حاضر در این تورنمنت از حضور در آن انصراف دادند.

با این وجود رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا همچنان به این پروژه پایبند هستند و این موضوع می تواند منازعاتی جدی بین آنها و باشگاه های لیگ برتری به وجود بیاورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала