Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هیجان باز می‌گردد؛ احتمال حضور تماشاگران در چهار هفته پایانی لالیگا

© REUTERS / SUSANA VERAReal Madrid v Manchester City - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - February 26, 2020
Real Madrid v Manchester City - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - February 26, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
دولت اسپانیا در حال بررسی احتمال حضور هواداران در ورزشگاه های فوتبال است.

به گزارش اسپونتیک، رادیو «کادناسر» اسپانیا گزارش داده که دولت این کشور قصد دارد برای چهار هفته پایانی رقابت‌های لالگیا، درب ورزشگاه‌ها را به روی شماری از هواداران فوتبال باز کند.

ورزشگاه ومبلی لندن    Wembley Stadium - the home of England football team - was going to be sold for £600 million (US$781 million) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.04.2021
ورود تماشاگران به ومبلی قطعی شد؛ نیمه نهایی با حضور هواداران

بر اساس این گزارش، آنانان پیشنهاد شان در این باره را به وزارت صحت این کشور فرستانده اند و پس از تایید آن شماری محدودی از هواداران می‌توانند به ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.

دو روز پیش نیز پس از تصویب دولت بریتانیا مبنی بر حضور 25 درصدی هواداران در ورزشگاه ومبلی برای تماشای دیدارهای نیمه نهایی جام حذفی انگستان و جام کاراباو، این دیدار شاهد حضور هواداران در ورزشگاه ومبلی شهر لندن بود.

در حال حاضر هواداران فوتبال به دلیل خطر ویروس کرونا اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را ندارند و بسیاری از کشورها اروپایی تلاش دارند تا زمینه برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها را فراهم سازند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала