Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار و امباپه؛ زوج خطرناک پی‌اس‌جی به دنبال تکسیر خط دفاعی منچسترسیتی

© REUTERS / POOLParis St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta.
Paris St Germain's Neymar and Kylian Mbappe celebrate after they orchestrated a late comeback to knock out Atalanta. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
عضو شوید
دو فوق ستاره پاری‌سن‌جرمن با این تفکر مقابل منچسترسیتی بازی خواهند کرد که بتوانند باعث از هم پاشیدگی خط دفاعی نمابنده انگلیس شوند.

به گزارش اسپوتنیک، دیدار پاری‌سن‌جرمن و منچسترسیتی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا است که فردا شب در پارک دوپرانس برگزار می‌شود.

ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
خوشبینی پوچتینو به ماندن نیمار و امباپه در پی‌اس‌جی

در آستانۀ این بازی حساس، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد پاری‌سن‌جرمن در شرایطی در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس از حریف انگلیسی خود پذیرایی می‌کند که کیلیان امباپه و نیمار می‌توانند کلید پیروزی این تیم باشند. اگرچه در سال جاری عملکرد روبن دیاز و جان استونز در خط دفاعی منچسترسیتی قابل قبول بوده اما نیمار و امباپه نیز زوج بسیار خطرناکی را تشکیل داده‌اند که می‌توانند بازی را به سود تیم خود کنند.

البته که نباید فراموش کرد نماینده انگلیس هم از خط حمله بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و خط دفاعی پاریسی‌ها، دنیلو پریرا و مارکینیوش می‌توانند زوج دفاعی خوبی را تشکیل دهند. بدون تردید اینکه هر دو تیم بتوانند کلین شیت کنند بسیار دشوار است مخصوصاً منچسترسیتی که نشان داده در تقابل با بازیکنان آماده حریف قابلیت 100 درصدی ندارد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.04.2021
زنگ خطر برای پی‌اس‌جی؛ مصدومیت فوق ستاره 4 روز مانده به دیدار با سیتی

بدون شک کلید برتری مسابقه برای تیمی است که خط هافبک بهتری داشته باشد و بتواند میانه زمین را در اختیار بگیرد. رودری و فرناندینیو در منچسترسیتی و مارکو وراتی و ادریسا گوئی برای پاری‌سن‌‌جرمن می‌توانند کنترل خط میانی را بر عهده بگیرند.  در هفته‌های اخیر عملکرد رحیم استرلینگ در خط حمله منچسترسیتی نگران‌کننده بوده و سرخیو آگوئرو نیز همچون بازیکنی منجمد در خط حمله است.

گابریل ژسوس نیز فشارهای زیادی بر دوشش بوده و فیل فودن نیز نمی‌تواند به اندازه‌ای که مد نظر است درخشان باشد. این در حالی است که کوین دی بروینه فشار زیادی را متحمل خواهد شد چون بازی‌ساز منچسترسیتی محسوب می‌شود و البته که هوش بالایی در گلزنی دارد.

آنچه می‌تواند برتری را برای نماینده فرانسه رقم بزند نمایش درخشان نیمار و امباپه است که با بازی‌های خوب خود باعث شده‌اند بارسلونا و بایرن مونیخ دو غول فوتبال اروپا از دور رقابت‌ها کنار بروند. این دو بازیکن توانایی آن را خواهند داشت که شاگردان پپ گواردیولا را غافلگیر کنند زیرا خط دفاعی این تیم به اندازه کافی آزمایش نشده و البته که در دیدارهای مهم شکننده ظاهر شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала