Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ پس از پیروزی: پروژه صعود تکمیل نشده است

© AFP 2023 / SERGEI SUPINSKYگواردیولا
گواردیولا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
سرمربی تیم منچسترسیتی می‌گوید 90 دقیقه دیگر از بازی با پاری‌سنجرمن باقی مانده و برای صعود نیاز به یافتن راهی متفاوت نیست.

به گزارش اسپوتنیک، سه شنبه شب پی‌اس‌جی و منچسترسیتی از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند که در پایان سیتیزن‌ها با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیدند. کوین دی بروین و محرز برای منچسترسیتی و مارکینیوش برای میزبان گلزنی کردند.

Manchester City - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
پی‌اس‌جی 1 من‌سیتی 2؛ تیر خلاص سیتیزن‌ها به قلب پایتخت نشین‌ها
پپ گواردیولا درباره برتری شاگردانش در خانه پاری‌سن‌‌جرمن گفت:«در پایان بازی و درون رختکن بازیکنان به شادمانی نپرداختند چون می‌دانیم پروژه صعود تکمیل نشده و احتمال دارد در بازی برگشت نتیجه مطلوب رقم نخورد. در نیمه نخست بازنده بودیم و در خلال دو نیمه از شاگردانم خواستم تا شخصیت تیمی خود را با ارائه فوتبال همیشگی نشان دهند.»
پپ در ادامه گفت:«در نیمه اول بازی خوب ستارگانی چون نیمار، امباپه و دی ماریا باعث برتری حریف شد و در نیمه دوم با مهار بازیکنان تهاجمی حریف و هجومی‌تر بازی کردن به دو گل رسیدیم تا با نتیجه‌ای مطلوب به خانه بازگردیم. اجازه بازی‌سازی را از پاری‌سن‌‌جرمن در نیمه دوم گرفتیم و نگذاشتیم تا نیمار و امباپه کار خاصی انجام دهند.»

سرمربی سیتیزن‌ها در پایان گفت:«هنوز صعودمان قطعی نیست و در بازی برگشت با این تیم خوب بازی دشواری داریم. 90 دقیقه دیگر از این بازی باقی مانده و باید شخصیت خوب تیمی خود را بار دیگر نشان دهیم. اگر اشتباه نکنیم و مثل همیشه به میدان برویم به موفقیت می‌رسیم. نیاز به یافتن راهی متفاوت نیست و باید تصمیمات مناسب و صحیحی در بازی ارائه کنیم.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала