Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بازیکنی با سطح جهانی می‌خواهد، نه دستمزد بالا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
یک شبکۀ اسپانیایی مدعی شده که مدیر برنامه‌های لیونل مسی با خوان لاپورتا در خصوص آینده این بازیکن صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک شبکۀ مطرح اسپانیایی به نقل از منابع موثق خبر داده که خورخه مسی، پدر و مدیر برنامه‌‌های لیونل مسی با خوان لاپورتا دیدار کرده تا در پیوند به آینده این ستاره صحبت کند.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
خبر خوشِ رییس بارسا در مورد تمدید قرارداد با مسی

بر اساس این گزارش، هر دو نفر می‌خواهند مواضع خود را اعلام کنند و نشانی‌هایی هم مبنی بر علاقه 2 طرف به توافق وجود دارد. لاپورتا هنوز پیشنهاد رسمی تمدید به مسی را نداده و بیشتر می‌خواهد قبل از پیشنهاد، شرایط مالی باشگاه را بسنجد.

در سمت دیگر اولیویت‌های مسی برای ماندن در بارسلونا بیشتر فنی ذکر شده نه مادی. او می‌خواهد یک در پروژه برنده حضور داشته باشد تا اینکه بخواهد پول فراوانی بگیرد.

نشریۀ اسپانیایی «مارکا» نیز در این باره نوشته ممکن است 50 درصد از دستمزد مسی کم شود تا بارسلونا بتواند پول خرید یک ستاره را در حساب خود داشته باشد.

بر اساس این گزارش، گفته می‌شود احتمالا مسی تا 2 سال دیگر در بارسا می‌ماند و تا پایان جام جهانی 2022 در بالاترین سطح بازی خواهد کرد. پس از آن او به اینتر میامی می‌رود تا نزد بکام بازی کند.

قرارداد مسی در حال حاضر با بارسلونا به پایان رسیده و او هم اکنون بازیکن آزاد است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала