Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عحیب در اسپانیا؛ گواردیولا به بارسلونا باز می‌گردد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
عضو شوید
شب گذشته یکی از کارشناسان در شبکۀ معروف «الچرینگیتو» مدعی شد که سران باشگاه قصد دارند سرمربی کنونی منچسترسیتی را دوباره روی نیمکت این تیم ببیند.

به گزارش اسپوتنیک، در سال‌های اخیر و پس از کس نتایج ناامیدکنندۀ بارسلونا، هرازگاهی در پیوند به به احتمال بازگشت پپ گواردیولا صحبت می‌شود. این مربی موفق اما در صحبت‌های که در خصوص داشته، بازگشت خودش به بارسلونا رد کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.02.2020
ورزش
ریوالدو: گواردیولا فرصت بازگشت به بارسا را دارد

 در تازه‌ترین مورد هم، شب گذشته در برنامه تلویزیونی الچرینگیتو، پیپه استردادا، یکی از کارشناسان دنیای فوتبال ادعای عجیبی مطرح کرده که خوان لاپورتا به دنبال بازگرداندن پپ گواردیولا به بارسلونا است.

در واقع لاپورتا و گواردیولا از رابطه بسیار خوبی با یکدیگر برخوردار هستند اما با وجود اظهار نظرهای قبلی پپ بعید نظر می رسد که او برنامه ای برای بازگشت بلوگرانا داشته باشد.

گواردیولا پس از رقم زدن یک دوران شگفت انگیز در بارسلونا و کسب تمام جام های ممکن با این تیم، در سال 2012 از باراسلونا پپ پس از جدایی از باشگاه کاتالانی‌ها هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت و از سال 2016 تا به حال نیز در منچسترسیتی مربیگری می کند.

این در حالیست که بارسلونا رفته رفته در حال بازگشت به روزهای خوب خود با رونالد کومان است. آنها اخیراً به مقام قهرمانی کوپا دل‌ری دست یافتند و در لالیگا نیز شرایط به گونه ای رقم خورده که بارسا از شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала