Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالد کومان: قهرمان تیمی است که بازی‌های باقی‌مانده‌اش را ببرد

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا می‌گوید، بارسا، رئال و اتلتیکو برای قهرمانی در لالیگا نیاز به 5 برد دارند.

به گزارش اسپوتنیک، هواداران بارسا پنجشنبه شب انتظار صدرنشینی این تیم را برای اولین بار در فصل جاری لالیگا را داشتند اما شکست غیر منتظره این تیم مقابل گرانادا همه معادلات را بر هم زد.

Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
بارسا 1 گرانادا 2؛ شکست و فرصت سوزی جبران ناپذیر کومان در مسیر قهرمانی
رونالدو کومان سرمربی هالندی بارسا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر و در پیوند به اتفاقات شب گذشته تیمش صحبت کرد و گفت:«به هیچ وجه قصد سرزنش کردن بازیکنان را ندارم. ما هرآنچه در توان‌مان بود را انجام دادیم. فکر می‌کنم دلیل باخت‌مان از بین رفتن تمرکز بازیکنان بود.»
مربی هالندی ابی‌اناری‌ها در ادامه گفت:«من هر دو گلی که خوردیم را دیدم و فکر می‌کنم که روی هر دوی آنها ما فضا را برای پیشروی حریف باز گذاشتیم و می‌بایست پاس‌های میان بازیکنان آنها را قطع می‌کردیم. فکر می‌کنم که در این دو سه بخش بود که عملکرد دفاعی ما ضعف داشت.»
کوما در مورد از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم گفت:«این باخت یک ضربه سنگین بود و ما بابت آن بسیار متأسفیم. اما از فردا باید کارمان را از سر بگیریم و سعی کنیم 5 بازی باقیمانده را ببریم تا بتوانیم قهرمان شویم. اما دیگر تیم‌ها  هم باید همین کار را انجام دهند تا قهرمان شوند.»
سرمربی هالندی بارسلونا در پایان صحبت‌هایش درباره دلیل اخراجش با کارت مستقیم داور اظهار داشت:«نمی دانم چرا اخراج شدم. گفتند که با داور چهارم بد رفتار کردم. داور با بی شرمی با من برخورد کرد. باید ببینم که در گزارش داوری علیه من چه چیزی می نویسند. اگر ببینم خلاف واقعیت است واکنش نشان می دهم.»

آبی اناری ها با شکست در این دیدار با 71 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی باقی ماندند تا همچنان با اتلتیکو مادرید صدرنشین دو امتیاز اختلاف داشته باشند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала