Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحول بزرگ در یوونتوس؛ از احتمال بازگشت آلگری تا جدایی رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCASoccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match
Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
عضو شوید
با توجه به شرایط کنونی یوونتوس، احتمال تغییرات گسترده در این تیم وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در گزارشی مفصل به شرایط کنونی باشگاه یوونتوس پرداخته است. بر اساس این گزارش، احتمال دارد تغییرات گسترده در پایان فصل 2021 – 2020 شاهد باشیم.

Soccer Football - Serie A - Juventus v Spezia - Allianz Stadium, Turin, Italy - March 2, 2021 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected during the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.04.2021
افت غیرمنتظرۀ رونالدو؛ کریس همچون روح در خط حمله یوونتوس

روز گشته جان آلکان، از سهم‌داران بزرگ شرکت اکسور که مالکیت یوونتوس را دارد، در جلسۀ با آندره آنیلی، رییس این باشگاه داشته و در پیوند به آینده بانوی پیر صحبت کرده است.

سرنوشت آنیلی به دلیل ماجرای سوپرلیگ اکنون در هالۀ از ابهام است. این احتمال وجود دارد که الساندرو نازی، نایب رییس اکسور در پایان سال میلادی، رییس یوونتوس شود.

در این میان، مارچلو لیپی، سرمربی پیشین یوونتوس یکی از گزینه های پست مدیریت فنی یوونتوس است. برای پست مدیریت ورزشی، احتمال خروج فابیو پاراتیچی از یوونتوس به سبب اتمام قرارداد و البته ماجرای مذاکره با لوییس سوارز بالاست و به نظر نمی رسد که پاول ندود نیز در این باشگاه ماندنی شود.

کریستیانو جیونتولی مدیر ناپولی و جوزپه ماروتا مدیر اینتر ممکن است به عنوان مدیر ورزشی یوونتوس منصوب شوند. در مورد سرمربی، اخراج آندره آ پیرلو در پایان فصل قطعی به نظر می‌رسد و ماسیمیلیانو الگری، سرمربی پیشین یوونتوس در یک قدمی بازگشت به این باشگاه قرار دارد.

موضوع مهم و اساس دیگری که سران باشگاه تورینی ان را به صورت بسیار دقیق و محاسبه شده در نظر دارند، آینده کریستیانو رونالدو است. در حال حاضر، اینده فوق ستاره در باشگاه تورینی در هالۀ از ابهام است و اگر یوونتوس راهی لیگ اروپا شود، او قطعا از این تیم جدا خواهد شد اما ژرژ مندس در هر صورت برای بردن رونالدو از یوونتوس، آماده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала