Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حکیمی پس از قهرمانی اینتر: دوست‌‍ داشتم در رئال مادرید بمانم و برای جایگاهم بجنگم!

© REUTERS / ALBERTO LINGRIAأشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي
أشرف حكيمي مدافع نادي إنتر ميلان الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
مدافع راست مراکشی رئال مادرید که به اینتر رفته در مورد قهرمانی سری‌آ صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اشرف حکیمی که در ابتدای فصل جاری با قراردادی 40 میلیون یورویی از رئال مادرید به اینتر منتقل شد می‌گوید تصمیم داشت در رئال بماند اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت.

آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
کونته: "اینتر رقابت پذیر نبود اما به من اعتماد کرد

این ستاره مراکشی روز گذشته توانست به همراه اینتر فاتح اسکودتو شود. این اولین قهرمانی میلان بعد از فصل 10-2009 بود و مدافع نراتزوری در میان جشن شادی بازیکنان در گفتگویی راجع به دوران حضورش در رئال مادرید صحبت کرده است.

حکیمی پس از کسب عنوان قهرمانی در سری آ به همراه اینتر:«رئال مادرید خانه من است. دوست داشتم آنجا بمانم و برای جایگاهم بجنگم... اما باشگاه تصمیم دیگری گرفت. من نمی‌توانم زیدان یا هیئت مدیره را سرزنش کنم. حدس میزنم رئال مادرید شاید اولین حق امتناع را از من داشته باشد.»
مدافع مراکشی اینتر در پایان صحبت‌هایش گفت:«دوست داشتم به آن جا برگردم اما تصمیم دیگری گرفته شد. قطعا دوست داشتم در رئال بازی کنم. آیا تصمیم نهایی با زیدان بود؟ نمی دانم. کرونا هم نقش داشت و نمی دانم ه اتفاقی رخ داد. به خاطر کرونا و مسائل مالی مجبور شدم از رئال بروم.»

ینتر فصل گذشته با یک امتیاز اختلاف، نایب‌قهرمان فوتبال ایتالیا شد اما این فصل آنتونیو کونته و مردانش توانستند به 9 دوره قهرمانی متوالی یوونتوس پایان دهند.
قهرمانی قبلی اینتر سال 2010 با هدایت ژوزه مورینیو بود. اینتر در آن سال قهرمان جام حذفی ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا نیز شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала