Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دروازه‌بان سابق مادریدی‌ها: اطمینان دارم که رئال به فینال لیگ قهرمانان می‌رسد

© REUTERS / SERGIO PEREZSoccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020 Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v Villarreal - Alfredo Di Stefano Stadium, Madrid, Spain - July 16, 2020   Real Madrid's Sergio Ramos and teammates celebrate with the trophy after winning La Liga, as play resumes behind closed doors following the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
دروازه‌بان سال‌های پیش رئال مادرید اطمینان دارد که کهکشانی‌ها به فینال لیک قهرمانان اروپا می‌رسند.

به گزارش اسپوتنیک، بودو ایلگنز، دروازه‌بان آلمانی و سابق رئال مادرید باور دارد که این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.05.2021
ورزش
تیترهای جذاب روزنامه های مادریدی پس از پیروزی شیرین رئال
او در تازه‌ترین مصاحبه‌اش در خصوص شرایط رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت:«هنوز هم فکر می کنم که رئال مادرید همان روحیه عالی و مثال زدنی خودش در لیگ قهرمانان را حفظ کرده است. این تیم را واقعا هیچوقت نباید دست کم گرفت. از این رو اطمینان دارم که رئال به فینال می رسد.»
این دروازه‌بان پیشین تیم ملی آلمان و باشگاه رئال مادرید در ادامه در خصوص تساوی 1 – 1  رئال برابر چلسی گفت:«تساوی یک بر یک با توجه به مشکلاتی که در فاز اولیه بازی تیم میزبان داشت، برای رئال مادرید خوشحال کننده بود. چلسی به نظر آماده تر آمد و از پرسینگ ضعیف مادریدی ها خوب استفاده کرد.»

او در سال 1998 نقش بسزایی در فتح لیگ قهرمانان اروپا توسط رئالی ها داشت و در این تیم با کانیزارس و بعد ها با ایکر کاسیاس برای قرارگرفتن در ترکیب اصلی تیم در رقابت بود. این دروازه‌بان آلمانی به همراه رئال افتخارات خوبی کسب کرد که می توان به دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال های 1998 و 2000 اشاره کرد.

چهار شبنه هفته گذشته در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا چلسی در مادرید و مقابل رئال به برتری یک بر یک رسید. به باور برخی از تحلیل گران، با این نتیجه چلسی در شرایط خوبی برای صعود به فینال قرار گرفت.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала