Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

الماس سیاه بارسا: به زودی در مورد آینده‌‌ام تصمیم می‌گیرم

© REUTERS / Albert Geaدمبله
دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی بارسلونا تاکید کرد که او به زودی در مورد آینده‌اش تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «فوتبال اسپاینا»، عثمان دمبله از قصد بارسلونا برای فروش او در تابستان گذشته ناراحت است و به همین دلیل به فکر رفتن از این تیم است.

دمبله - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.04.2021
ورزش
برگشت نتو و دمبله به تمرینات بارسا

بارسا می‌خواهد او را همین تابستان در بازار قراردهد چون او در تابستان 2022 میتواند رایگان تیم را ترک کند. دمبله پس از پایاین بازی بارسا برابر والنسیا در صحبت با رسانه‌ها در خصوص آینده‌اش گفت:

«از در بارسلونا بسیار خوشحال هستم اما به زودی تصمیم نهایی را درباره آینده ام خواهم گرفت. از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم. من 4 سال است که در بارسلونا بازی می کنم و قطعا اگر آماده نبودم این مدت دوام نمی آوردم.»
این مهاجم بارسا در ادامه در خصوص رابطه‌اش با مسی گفت:«مسی همواره به تیم کمک کرده است و رابطه خوبی با هم داریم.لئو چه در داخل زمین و چه بیرون آن انسان خوبی است. هم تیمی هایم اکنون لقب اتوئو را به من داده اند (با خنده) چرا که در بسیاری از بازی ها به عنوان مهاجم نوک بازی می کنم.»

بارسلونا دمبله را بازیکن مهمی میداند اما با توجه به عدم علاقه او برای مذاکرات فروش وی را در نظر خواهد گرفت. یوونتوس و لیورپول به این بازیکن علاقه دارند. دمبله این فصل 39 بازی برای بارسلونا انجام داده و 10 گل زده و 4 پاس گل هم داده است

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала