Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای گلی در 3 لیگ معتبر اروپا؛ رونالدو در آستانۀ ثبت یک رکورد تاریخی

© AP Photo / Fabio FerrariJuventus striker Cristiano Ronaldo
Juventus striker Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس شب گذشته در دیدار برابر اودینزه توانست دبل کند و به رکورد 27 گل در لیگ ایتالیا در فصل جاری برسد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در فصل 2020 – 2021 انچنان که انتظار می‌رفت، ظاهر نشد، بانوی پیر در این فصل علاوه بر حذف از لیگ قهرمانان اروپا، پس از یک دهه قهرمانی لیگ ایتالیا را نیز از است داد. تورینی‌ها اکنون برای نجاست فصل شان باید روی فینال جام حذفی برابر آتالانتا توجه کنند.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.05.2021
 تنها یک گل تا باشگاه صدتایی‌ها برای فوق ستاره یوونتوس + عکس

در میان اما، کریستیانو رونالدو فوق ستاره این تیم از لحاظ آماری فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. او اکنون در آستانه یک رکورد تاریخی قرار دارد. هرگز در طول تاریخ بازیکنی نتوانسته که آقای گل لالیگا، لیگ ایتالیا و لیگ انگلیس شود. رکوردی که هیچ بازیکنی به ان نرسیده است.

لوئیز سوارز و رود فن نیستلروی از بازیکنانی هستند که در سه لیگ مختلف به آقای گلی رسیدند اما این سه بار در لیگ های بزرگ نبود و فقط رونالدوست که در سه تا از پنج لیگ بزرگ به آقای گلی رسیده است.

 فن نیستلروی در لالیگا با رئال مادرید، در لیگ انگلیس با منچستریونایتد و در لیگ هلند با آیندهوون به آقای گلی رسید. سوارز نیز در لیگ هالند با آژاکس و در لیگ انگلیس با لیورپول و در نهایت در لالیگا با بارسلونا به آقای گلی رسید.

 رونالدو در این فصل 27 گل زده و در مسیر آقای گلی ایتالیاست. او یک بار با یونایتد در لیگ انگلیس و سه بار با رئال مادرید در لالیگا به آقای گلی رسیده است و به اولین بازیکن تاریخ تبدیل خواهد شد که در سه تا از پنج لیگ بزرگ اروپا به آقای گلی می رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала