Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان اروپا؛ منچسترسیتی – پی‌اس‌جی؛ تاریخ‌سازی سیتیزن‌ها یا فراموشی افتضاح پاریس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه اتحاد
ورزشگاه اتحاد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
یک نبرد حساس در لیگ قهرمانان اروپا در انگلیس؛ منچسترسیتی به فینال بسیار نزدیک است و پاری‌سن‌جرمن نمی‌خواهد فرصت را از دست بدهد.

به گزارش اسپوتنیک، در اولین شب از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 11:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، منچسترسیتی میزبان پار‌ی‌سن‌‌جرمن خواهد بود.

ماوريسيو بوكيتينو مدرب توتنهام السابق - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
پوچتینو: صعود به فینال، یک چالش بزرگ برای ما است

منچسترسیتی؛ عطش شاگردان پپ گواردیولا برای قهرمانی

تیم پپ گواردیولا کم‌کم اوج گرفت و در بهترین مقطع از فصل بهترین نتایج را کسب کرد. اگرچه پس‌گرفتن جام از لیورپول در لیگ برتر انگلیس اتفاق شیرینی بود، اما کیست که نداند هم پپ و هم مدیران سیتی سخت در پی جام قهرمانی اروپایی هستند. پپ سابقه قهرمانی با بارسلونا را داشته، اما از آخرین آن‌ها 10 سال می‌گذرد.

حالا تیمش را به یک جام در جام اتحادیه رسانده و در لیگ برتر هم در آستانه کسب جام هستند. سه‌گانه‌ای که پپ می‌خواهد در راه است. در لیگ قهرمانان چیزی قابل پیش‌بینی نیست و شاید همانطور که در بازی رفت پاریسی‌ها را غافلگیر کردند، غافلگیر شوند. 90 دقیقه حساس و شاید هم بیشتر در راه است.

شرایط پاری‌سن‌جرمن؛

نیمار در وصف حساسیت این بازی می‌گوید حاضر است در مستطیل سبز بمیرد. پاریسی‌ها که در پی تمام کردن رؤیای قهرمانی بودند، حالا برای فینالیست شدن کارشان سخت شده و شاید نبرد امشب حتی به اندازه یک فینال هم حساس باشد. این فصل برای پاری‌سن‌ژرمن آنقدر خوب نبوده که تصور کنیم چون بین 4 تیم برتر لیگ قهرمانان هستند شرایط خوبی دارند.

در لیگ فرانسه شاید حتی قهرمان هم نشوند و جام را به لیل یا تیم دیگری بدهند. در لیگ قهرمانان هم کار از فصل پیش دشوارتر است. آیا امشب مائوریسیو پوچتینو می‌تواند تیمش را به بازی برگرداند؟ یا این که یک پایان تلخ در انگلیس در انتظارشان خواهد بود.

پپ گواردیولا سرمربی باشگاه منچسترسیتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.04.2021
 پپ در یک‌قدمی فینال لیگ قهرمانان اروپا + کاریکاتور

این دو تیم فوتبال در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا 3 بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم سیتیزن‌ها 2 برد بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. هر دو تیم تاکنون نتوانسته اند در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شوند. آخرین دیدار این 2 تیم در دور رفت مرحله نیمه نهایی بوده است که سیتیزن‌ها توانستند با نتیجه 2 بر یک پیروز شوند و کار خود را در دور برگشت راحت‌تر کنند.

ترکیب احتمالی پاری‌سن‌جرمن: ناواس، فلورنزی، مارکینیوش، کیمپمبه، دیالو، پارادس، وراتی، دنیلو پریرا، دی ماریا، نیمار، امباپه

ترکیب احتمالی منچسترسیتی: ادرسون، واکر، استونز، دیاز، کانسلو، رودری، گوندوغان، ریاض محرز، دی بروینه، فودن، سیلوا

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала