Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای رسانۀ اسپانیایی: مسی دو فصل دیگر با بارسا تمدید می‌کند

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
سایت معتبر «ESPN» مدعی شد که فوق ستاره آرجنتینی، قراردادش را تا دو فصل دیگر با بارسلونا تمدید میکند.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته لیونل مسی چیزی تا جدایی از بارسلونا فاصله نداشت. بوروفکس رسمی مسی به باشگاه حکایت از عزم جزم او برای ترک بارسا داشت.

Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.04.2021
خبر خوشِ رییس بارسا در مورد تمدید قرارداد با مسی

در نهایت این جدایی به سرانجام نرسید و در یک اتفاق بسیار بزرگ جوزپ ماریابارتومئو و برخی دیگر از مسوولان بلندپایه این باشگاه از سمت‌های شان کنار رفتند. به باور بسیاری‌ها و بر اساس واقعیت‌های موجود آن زمان، ناراضایتی مسی از سران باشگاه باعث این اتفاق شد.

با روی کار آمدن افراد جدید و مورد اعتماد فوق ستاره، مسی از تصمم خود مبنی بر جدایی از باشگاه کوتاه آمد و گاهی گزارش‌های نیز از توافق او بر سر تمدید قرارداد باشگاه منتشر شد.

در تازه‌ترین مورد مهم، نشریه اسپانیایی «espn» مدعی شد که فوق ستاره آرجنتینی قراردادش را دو سال دیگر با باشگاه اسپاینایی تمدید کرده و به این ترتیب در تیم باقی خواهد ماند.

نتایج بارسلونا با هدایت کومان بهتر شده است. این تیم قهرمان جام حذفی شده و در رقابت های لالیگا هم اگر بتواند اتلتیکو مادرید صدرنشین را در هفته سی و پنجم شکست دهد شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت.

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون 34 جام مختلف را با آبی‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала