Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید قرارداد «ایوان پریشیچ» در دستورکار قهرمان سری‌آ

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پریشیچ
پریشیچ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.05.2021
عضو شوید
اینتر در نظر دارد قرارداد با ایوان پریشیچ، هافبک کروات خود را تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از سایت «فوتبال ایتالیا»، ایوان پریشیچ، هافبک کروات تیم فوتبال اینتر که تابستان سال گذشته پس از اتمام حضور قرضی‌اش در بایرن مونیخ به نراتزوری برگشت، اکنون در آستانه تمدید قرارداد با تیم آبی‌و‌مشکی‌پوش شهر میلان قرار دارد.

Soccer Football - DFB Cup - Third Round - Bayern Munich v TSG 1899 Hoffenheim - Allianz Arena, Munich, Germany - February 5, 2020, Bayern Munich's Philippe Coutinho in action - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.06.2020
ورزش
درخواست بایرن از کوتینیو و پریشیچ؛ تا پایان فصل بمانید

این هافبک کروات که مدتی در بایرن مونیخ بازی کرد با بازگشت به جمع نراتزوری ها عملکرد خوبی داشت و با این تیم عنوان نخست لیگ ایتالیا را به دست آورد.

بازی های خوب این هافبک کروات، مسوولان باشگاه را مجاب کرد تا به فکر تمدید قرارداد با وی باشند. قرارداد پریشیچ تا پایان فصل آینده اعتبار دارد اما اینتر قصد دارد یک سال دیگر مدت این قرارداد را افزایش دهد.

پریشیچ نه تنها فصل گذشته با بایرن مونیخ سه‌گانه بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرد بلکه امسال هم به اینتر برای کسب اولین قهرمانی‌اش در سری‌آ پس از 11 سال کمک کرد.

 او در 29 بازی‌اش برای اینتری‌ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ایتالیا سه گل زد و 5 پاس گل داد که برای بازیکنی که اغلب در نقش دفاع کناری بازی کرده آمار قابل قبولی است.

در ماه جنوری پریشیچ از تیم هرتابرلین پیشنهادی دریافت کرد که می‌توانست او را به بوندس‌لیگا برگرداند اما آن را رد کرد تا برای تبدیل شدن به مهره‌ای کلیدی در تیم کونته تلاش کند و در نهایت به هدف خود رسید.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала