Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برای سومین‌بار در تاریخ فینال لیگ قهرمانان؛ نبرد انگلیسی‌ها برای فتح جام

© REUTERS / Adrian Dennisچلسی
چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
عضو شوید
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و چلسی برای سومین بار فینال تمام انگلیسی را در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دومین بازی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته تیم‌های چلسی و رئال بازی برگشت خود را در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار کردند و این شاگردان توخل بودند که با شایستگی و نتیجه دو بر صفر حریف قدرتمند خود را شکست دادند.

هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
زیزو حریف توخل نشد؛ چلسی به سیتی رسید + عکس

در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پیش از این 7 مرتبه تیم‌هایی از یک کشور به فینال این مسابقات صعود کرده اند که 2 مرتبه از آن را تیم‌های انگلیسی به فینال مشترک رسیده بودند و فینال این فصل نیز سومین حضور مشترک انگلیسی‌ها در تاریخ فینال های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود.

این سومین بار است که فینال لیگ قهرمانان اروپا تمام انگلیسی می‌شود و پیش از این دو بار دیگر هم این اتفاق افتاده بود. بار اول در سال 2008 بود که منچستریونایتد و چلسی با هم در فینال روبرو شدند و در نهایت منچستریونایتد قهرمان رقابت ها شد.

بار دوم در سال 2019 بود که لیورپول و تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند و لیورپول با هدایت یورگن کلوپ توانست قهرمان آن رقابت ها شود لیورپول هم پس از سالیان سال لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

این بار چلسی و منچسترسیتی باید در این فینال تمام انگلیسی به مصاف هم بروند و باید دید که چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد اما هر دو تیم در این تورنومنت، قدرتمند ظاهر شده اند و بازی جذابی پیش رو خواهد بود.

فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری شنبه 8 جوزا بین منچسترسیتی و چلسی در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала