Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدر گواردیولا احتمال بازگشت پسرش به بارسلونا را رد نکرد

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
پدر سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی احتمال بازگشت پسرش به بارسلونا رد نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پپ گواردیولا که در حال حاضر هدایت منچسترسیتی را به عهده دارد، توانسته این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا برساند.

 Эден Хазард празднует второй забитый гол - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.01.2021
ادعای عجیب در اسپانیا؛ تمایل گواردیولا به جذب هازارد

پپ که پیشنه یک دور مربیگری در بارسلونا را نیز در کارنامه دارد، خبرهای بسیاری از بازگشت او به بارسلونا منتشر می‌شود. در تازه‌ترین مورد هم، والنتی گواردیولا، پدر پپ گواردیولا در مصاحبه‌ای با رادیو «سوپردپورتیووی» اسپانیا داشته ضمن رد نکردن بازگشت پسرش به بارسلونا می‌گوید، دوست ندارد پپ سرمربی تیم ملی اسپانیا شود.

او در پاسخ به پرسشی در این باره گفت:«من کسی نیستم که بخواهم به او بگویم چه کار کند یا نکند، چون به زودی خودش 50 ساله می‌شود و بهتر از هر کسی می‌داند که چه کاری به خیر و صلاحش است. اما اگر شما نظر مرا بخواهید من می‌گویم که دوست ندارم که او سرمربی تیم ملی اسپانیا شود و فکر هم نمی‌کنم که این اتفاق بیفتد.»
پدر سرمربی سیتیزن‌ها در پایان در خصوص بازگشت پسرش روی نیمکت بارسا هم گفت:«در حال حاضر بازگشت پپ به بارسلونا به‌عنوان سرمربی یا به‌عنوان مشاور فنی چیزی است که من احتمالش را رد نمی‌کنم، اما مربیگری او در تیم ملی اسپانیا را بعید می‌دانم.»

پس از بازگشت خوان لاپورتا به بارسلونا، رسانه‌ها از علاقه رییس باشگاه کاتالانی‌ها به بازگشت دوباره پپ گوارديولا خبر دادند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала