خبر بد؛ دو ستاره تیم ملی فوتبال کشور مصدوم شدند + عکس

© Photo / FB/HASSANAMINOFFICIAL3حسن امین
حسن امین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
عضو شوید
حسن‌ امین دفاع چپ تیم‌ ملی فوتبال افغانستان در رقابت های باشگاهی اش در آلمان دچار مصدومیت شدید از ناحیه زانو شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه MEPPEN در خبرنامه‌ای اعلام کرده است حسین امین، بازیکن 29 ساله افغانستانی در‌ جریان دیدار روز گذشته این تیم برابر ZWICKAU در هفته 35 رقابت‌های بوندسلیگا3 در دقیقه 68 دچار مصدومیت شدید و شکستگی استخوان زانو شده است.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2021
فهرست جدید تیم ملی فوتبال افغانستان اعلام شد + عکس

معاینات پزکشی روی پای حسن امین نشان می‌دهد که وی نیاز به عمل جراحی ندارد، اما پای او باید نزدیک به دو ماه با آتل بسته باشد.

مدت زمان دوری حسن امین از میادین نیز بین 6 تا 8 هفته است و بدین ترتیب وی علی رغم اینکه بازی‌های تیم باشگاهی‌اش را از دست می‌دهد، در رقابت‌های پیش رو تیم ملی در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا که در بین تاریخ 3 تا 15 جون در کشور قطر برگزار خواهد شد نیز حضور نخواهد داشت.

همچنین بر اساس یک خبر دیگر، مصطفی آزادزوی دیگر ستاره فوتبال افغانستان که در لیگ دسته یک تایلند بازی می‌کند، از ناحیه رباط زانو (ACL) دچار مصدومیت شده و دسته کم 6 ماه از میادین دور خواهد بود و به همین دلیل نیز وی در فهرست تیم ملی برای شرکت در کمپ تمرینی‌ امارات و رقابت های رسمی در قطر حضور ندارد.

فدراسیون فوتبال افغانستان نیز خبر مصدومیت این دو بازیکن را تایید کرده و‌برای بازگشت شان به میادین ابراز امیدواری کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала