Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا به ادامۀ حضور یوونتوس در سوپرلیگ اروپا

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا هشدار داد در صورتیکه یوونتوس در پروژه سوپرلیگ اروپا بماند، از سری‌آ کنار گذاشته می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، گابریل گراوینا، رییس فدراسیون فوتبال ایتالیا تایید کرد در صورتیکه باشگاه یوونتوس خواستار شرکت در مسابقات سوپرلیگ اروپا باشد از فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر این کشور کنار گذاشته می‌شود.

Metal figures of football players are seen in front of the words European Super League in this illustration taken April 20, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.05.2021
یوفا 9 باشگاه سوپرلیگ را تنیبه کرد؛ احتمال محرومیت سنگین در انتظار رئال، بارسا و یوونتوس
او در گفتگویی در این خصوص اظهار داشت:«قوانین فوتبال ایتالیا مشخص است، اگر یوونتوس در آغاز فصل آینده مسابقات سری‌آ همچنان بخشی از پروژه سوپرلیگ اروپا باشد، به آنان اجاز حضور در این رقابت‌ها داده نخواهد شد
رییس لیگ برتر فوتبال ایتالیا در پایان گفت:«من امیدارم که بتوانیم میان یوونتوس و یوفا وساطت کنم. این ماجرا نه به نفع فوتبال بین‌المللی است، نه به نفع فوتبال ایتالیاست و نه وجهه خوبی برای باشگاه یوونتوس دارد.
ما پیش از این هم گفته‌ایم که فدراسیون فوتبال تابع مقررات است و به آنها احترام می‌گذارد. در این مقررات هم برای تیم‌هایی که از اصول تعیین شده توسط فدراسیون و یوفا تبعیت نکنند، مجازات شرکت داده نشدن در لیگ‌مان لحاظ شده است.»

باشگاه یوونتوس به همراه رئال مادرید و بارسلونا سه باشگاهی هستند که تاکنون به صورت رسمی از سوپرلیگ کناره گیری نکرده‌اند و در بیانیه اخیرشان به حضور در این مسابقات اصرار داشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала