Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: اینکه رئال مادرید به داوری اعتراض دارد، مشکل خودشان است

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عضو شوید
سرمربی بارسا در مورد حواشی شب گذشته داوری بازی رئال مادرید و سویا صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بلوگرانا پیش از بازی با لوانته درباره‌ی مسائل مختلفی از جمله ادامه‌ی فصل، داوری در بازی دیشب رئال مادرید و آینده‌اش صحبت کرد.

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
عصبانیت و ناراحتی شدید زیدان از داور: با پنالتی امتیازات کامل را از ما گرفت

رونالد کومان پس از 2 هفته محرومیت، از این هفته می‌تواند روی نیمکت تیمش بازگردد. مربی هلندی در ابتدای کنفرانس خبری‌اش، درباره‌ی اتفاقات داوری بازی رئال صحبت کرد:

«اگر رئال مادرید به داوری اعتراض دارد، این مشکل خودشان است. حتی داورها در این موارد شک دارند و ما مربیان و بازیکن‌ها واقعا نمی‌دانیم چه صحنه‌ای خطای هند گرفته می‌شود. اما این موضوع فقط در اسپانیا نیست و در کشورهای دیگر هم دیده می‌شود.»
کومان در ادامه گفت:«دقیقه‌ی ابتدایی بازی مادرید و سویا را دیدم و بعد کانال را عوض کردم و بازی میلان و یوونتوس را دیدم چون دیدن آن بازی مرا مضطرب می‌کرد. ترجیح دادم که بازی دیگری را نگاه کنم و در آخر فقط از نتیجه‌ی بازی آگاه شوم.»

سرمربی آبی‌اناری‌ها در بخش دیگری از صحبت‌هایش در خصوص شرایط تیمش در لالیگا گفت:«تا آخرین لحظه برای فتح لیگ خواهیم جنگید. البته که همچی دست ما نیست، اما دیگر نمی‌توانیم اشتباه کنیم

او در پایان درباره‌ی آینده‌اش نیز صحبت کرد:«فکر نکنم تنها کسی باشم که از آینده‌اش صحبت می‌کنند. مربی‌های دیگری نیز وجود دارد که از آن‌ها صحبت می‌شود. مهم است که فصلی که گذشت را آنالیز کنیم و تغییرات باشگاه را مشاهده کنیم.»

بارسلونا فردا شب دیداری بسیار حساس برابر لوانته پیش رو دارد و در صورت پیروزی موقتا صدرنشین خواهد شد. تساوی شب گذشته رئال برابر سویا امیدهای بارسلونا برای قهرمانی را همچنان زنده نگاه داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала