Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی آخرین باشگاه اروپایی نیمار خواهد بود؟

© AFP 2023Neymar
Neymar - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.05.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانه برزیلی، احتمال می‌رود پاری‌سن‌جرمن آخرین باشگاه اروپایی نیمار باشد.

به گزارش اسپوتنیک، با اینکه برخی از رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده بودند که نیمار درخواست دارد که به بارسلونا بازگردد و هم بازی مسی شود ولی پی‌اس‌جی به مدت 4 سال تمدید کرد و قرار است تا پایان تابستان 2025 برای فرانسوی‌ها بازی کند.

PSG's Neymar during the French League One soccer match between Paris Saint-Germain and Marseille at the Parc des Princes in Paris, France, Sunday, Sept.13, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.05.2021
تأثیر منفتی تمدید نیمار با پی‌اس‌جی بر ماندن مسی در نیوکمپ

پس از این اتفاقات،UOL  از از قرار معلوم ستاره برازیلی بندی در قرارداد جدیدش دارد که به او اجازه می دهد ابتدا یک سال  به اعتبار قراردادش با باشگاه پاریسی اضافه کند و پپس از آن به برازیل برگردد تا فوتبالش را در زادگاهش به پایان برساند.

اگر این ادعا درست باشد، پی‌اس‌جی آخرین باشگاه نیمار در قاره اروپا خواهد بود. ستاره 29 ساله فوتبال حرفه ای خود را سال 2009 در سانتوس آغاز کرد و سال 2013 به بارسلونا پیوست تا این باشگاه نخستین تجربه اروپایی نیمار باشد.

نیمار در اندیشه این است که بتواند با پاریس قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود. کاری که در 2 سال گذشته در نزدیکی قهرمانی جام را از دست داد اما سوژه دیگر این تمدید قرارداد دستمزد عجیبی او بوده که قرار است از سران قطری خود بگیرد.

طبق گزارش‌ رسانه‌های فرانسوی نیمار سالیانه از پاریس دستمزدی به ارزش 30 میلیون یورو حقوق خواهد گرفت که بسیار هنگفت و بالا است. او در طی 4 سال قرار است از پاریس مبلغ 120 میلیون یورو پول بگیرد و پس از مسی و بالاتر از رونالدو بیشترین حقوق را دریافت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала