Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سری‌آ ایتالیا؛ میلان تورین را به توپ بست، اینتر و یوونتوس با نتایج مشابه پیروز شدند

© REUTERS / MASSIMO PINCAرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
در هفته سی‌وششم سری آ ایتالیا، اینتر، یوونتوس و میلان از سد رقبای خودشان گذشتند.

به گزارش اسپوتنیک، رقابت‌های سری‌آ ایتالیا بعد از قطعی شدن قهرمانی اینتر در هفته‌های پایانی با رقابت داغ تیم‌های بالای جدولی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همراه بوده است.

پیرلو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.05.2021
احتمال برکناری پیرلو قبل از بازی با اینتر

در همین راستا چهارشنبه شب 7 دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های اینتر، میلان،آتالانتا و یوونتوس حریفان خود را شکست دادند.

اینتر در زمین خود سه بر یک رم را از پیش‌رو برداشت؛مارسلو بروزوویچ در دقیقه 11، ماتیاس وسینو در دقیقه 20 و روملو لوکاکو در دقیقه 90 برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان هم در دقیقه 31 تنها گل رمی‌ها را زد.

در پرگل‌ترین بازی تیم فوتبال میلان، میزبان نگون‌بخت خود تورینو را با نتیجه 7 بر صفر تحقیر کرد. برای میلانی که با کسب این پیروزی به رده سوم جدول برگشت و به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد، تئو هرناندس دو بار در دقایق 19 و 62، آنته ربیچ سه بار در دقایق 67، 72 و 79، فرانک کسیه در دقیقه 26 (پنالتی) و براهیم دیاس در دقیقه 50 گلزنی کردند.

آتالانتای رده دومی هم در یک بازی خانگی برابر بنونتو با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. لوئیس موریل در دقیقه 22 و ماریو پاسالیچ در دقیقه 67 گل‌های تیم جان‌پیرو گاسپرینی را زدند.

یوونتوس قهرمان بحران‌زده فصل گذشته سری A نیز چهارشنبه شب میهمان ساسولو بود و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. آدرین رابیو در دقیقه 28، کریستیانو رونالدو در دقیقه 45 و پائولو دیبالا در دقیقه 66 گل‌های این بازی را برای یوونتوس به ثمر رساندند و جاکومو راسپادوری هم در دقیقه 59 یکی از گل‌های خورده را برای ساسولو جبران کرد.

یوونتوس با وجود این پیروزی که 72 امتیازی‌اش کرد، همچنان با یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رده پنجم جدول قرار دارد. با این حال این نتیجه سبب شد که امید بانوی پیر برای کسب سهمیه حفظ شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала