Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سیمئونه: هنوز قهرمانی ما مسجل نشده است

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
سرمربی آرجنتینی اتلتیکو مادرید اعتقاد دارد که هنوز تیمش قهرمان لالیگا نشده است.

 به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید شب گذشته در ورزشگاه وندا متروپولیتانو، میزبان رئال سوسیه‌داد بود. شاگردان سیمئونه با تساوی بارسلونا مقابل لوانته، انگیز‌ه‌ی بیش‌تری برای پیروزی در این بازی گرفته بودند.

باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
اتلتیکومارید 2 – رئال سوسیداد 1؛ گام بلند شاگردان سیمئونه به سوی قهرمانی

اتلتیکو در دقیقه 15 توسط یانیک کاراسکو در بازی پیش افتاد. آنخل کوره‌آ در دقیقه‌ی 28، اختلاف را 2 برابر کرد. البته در دقیقه‌ی 83، سوسیه‌داد یکی از گل‌ها را جبران کرد که همین کار را برای اتلتیکو مادرید در لحظات پایانی سخت کرد.

سیمئونه درباره‌ی این بازی گفت:«می‌دانیم که باید در برابر رقیب سرسختمان پیروز می‌شدیم. در نیمه‌اول و دوم خوب عمل کردیم اما گلی که زدند باعث شد تا در دقایق آخر سختی بکشیم
او در ادامه در مورد اینکه تیمش هنوز قهرمان لالیگا نشده است، گفت:«اکنون باید استراحت کنیم. فصل زود شروع شد و این موضوع روی همه‌ی تیم‌ها تاثیرگذار بود. بازی به بازی پیش می‌رویم و می‌دانیم یک‌شنبه، یک بازی مهم و سخت دیگر در پیش داریم.»

اتلتیکو مادرید با این پیروزی 80 امتیازی شد و حالا همه چیز برای قهرمانی دست خود این تیم است. در واقع آنها در صورت پیروزی در دو مسابقه بعدی خود برابر تیم های اوساسونا و وایادولید به مقام قهرمانی این فصل از رقابت‌های لالیگا دست خواهند یافت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала