Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرخیو آگوئرو به بارسلونا؛ توافقات اولیه انجام شد!

© REUTERSآگوئرو
آگوئرو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.05.2021
عضو شوید
مهاجم آرجنتینی باشگاه منچسترسیتی با مدیران بارسلونا برای انتقال آزاد به این تیم در تابستان به توافق رسید.

 به گزارش اسپوتنیک، سرخیو آگوئرو مهاجم 32 ساله که قبل‌تر اذعان کرده بود در پایان فصل از منچسترسیتی جدا خواهد شد، حالا به نظر می‌رسد که با مدیران بارسلونا برای پیوستن به این تیم در تابستان پیش رو به توافق رسیده است.

سيرجيو أجويرو لاعب مانشستر سيتي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.05.2021
ورزش
مذاکرات اولیه بارسا با آگوئرو

پیش از این تیم‌های یوونتوس، پاری‌سن‌جرمن، باشگاه‌های حاشیه خلیج فارس و تیم‌های قاره آمریکای جنوبی و ام ال اس ایالات متحده علاقه خود را برای جذب این بازیکن نشان داده بودند.

در همین رابطه، رومانو (خبرنگار اسکای اسپورت)، خبر داد که آگوئرو خواهان پیوستن به بارسلوناست و برای این کار حاضر به کاهش دستمزد خود نیز می‌باشد اما فعلا مذاکرات رسمی انجام نشده است. نشریات موندو و لاوانگاردیا نیز از توافق بارسلونا و آگوئرو خبر داده‌اند.

خوزه آلوارز، خبرنگار الچرینگیتو و یکی از دوستان نزدیک آگوئرو هم تایید کرد که انتقال مهاجم آرجنتینی به بارسلونا در روزهای آینده اعلام رسمی می‌شود.

آگوئرو به دلیل آزاد بودن قرارداد، همراه با ممفیس دپای به گزینه‌های بارسلونا برای تقویت خط حمله تبدیل شده‌اند و از سوی دیگر، خوان لاپورتا از جذب آگوئرو برای راضی نگه داشتن لئو مسی و ماندن این بازیکن در جمع آبی‌اناری‌ها نیز استفاده می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала