Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز بعد از گل طلایی‌اش: قهرمانی دست خود ما است

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
سوارز که با گل خود برابر اوساسونا باعث برتری اتلتیکو شد پس از پایان بازی به خبرنگاران درباره بازی گفت.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکو مادرید موفق شد اوساسونا را در این هفته از رقابت های لالیگا با نتیجه دو بر یک شکست دهد و همچنان صدرنشین رقابت های لالیگا باقی بماند.

لوئیز سوارز بازیکن اتلتیکو مادرید   Luis Suarez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
فریاد یک بارسایی اصیل برای قهرمانی مادرید + عکس
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید ابتدا در خصوص بازی شب گذشته گفت:«فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. باید به رنج کشیدن در راه قهرمانی لالیگا ادامه دهیم. مانند اتفاقی که امروز رخ داد. همه می‌گفتند تحمل و مشاهده سختی متعلق به اتلتیکو است اما فکر نمی‌کردم تا این اندازه قرار است آزار ببینیم.»
سوارز در ادامه اظهار داشت:«به هر حال با فداکاری‌ها و تلاش‌هایی که تیم انجام داد توانستیم موفق شویم. افراد زیادی در حال تلاش هستند تا ما به اهداف‌مان برسیم. حالا فرصت این رسیده تا لذت ببریم، آرامش داشته باشیم و خودمان را برای این هفته آماده کنیم.»
ستاره شماره 9 اتلتیکومادرید در پایان صحبت‌هایش گفت:«خوشحالم و افتخار می‌کنم. اگر بجنگید هرگز تسلیم نمی‌شوید و می‌توانید به اهدافی مانند امروز برسید. قهرمانی در دستان خودمان است بازی بعدی مقابل وایادولید مهم‌ترین بازی فصل ما در راه رسیدن به هدف‌ ما است.»

لوئیس سوارز که در تابستان قبلی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شده بود، تبدیل به یک چهره ویژه در این دیدار شد چرا که او کسی بود که در این بازی گل دوم را برای شاگردان سیمئونه به ثمر رساند و بدین ترتیب کامبک را تکمیل کرده و هر سه امتیاز را برای روخی بلانکو به ارمغان آورد.

اتلتیکو مادرید در هفته پایانی با وایادولید روبرو خواهد شد، تیمی که برای بقا می‌جنگد. یک پیروزی برای روخی بلانکو کافی خواهد بود تا این تیم پس از 7 سال قهرمان لالیگا شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала