Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران رئال جانشین زیدان را انتخاب کردند

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
هواداران باشگاه رئال مادرید در صورت جدایی زین‌الدین زیدان، رائول گونزالس را گزینه مناسب روی نیمکت این تیم می‌دانند.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر خبرهای بسیاری از پایان کار زین‌الدین زیدان در رئال مادرید منتشر می‌شود. بر اساس برخی از این گزارش‌ها، مرد فرانسوی در پایان فصل استعفا خواهد کرد.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
زیدان به قولش عمل کرد

رسانه‌های اسپانیایی از ماسیمیلیانو آلگری، مربی ایتالیایی و رائول گونزالس به عنوان جانشین سرمربی کنونی فرانسوی نام‌‌برده اند. در تازه‌ترین مورد هم، نشریه اسپانیایی «مارکا» اما هواداران رئال به رائول گونزالس رای اعتماد دادند و عجیب اینکه آلگری در رتبه آخر قرار گرفت.

57 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی، رائول را بهترین گزینه می دانند، 17 درصد به یوآخیم لوو سرمربی کنونی تیم ملی آلمان رای دادند، 16 درصد هیچکدام را لایق مربیگری رئال نمی دانند و آلگری با 10 درصد در رتبه چهارم قرار گرفت.

در حقیقت هواداران رئال به صورت واضح به سران باشگاه گوشزد کردند که علاه‌قه‌ای به مکس آلگری ندارند! رائول دیروز در جریان یک مصاحبه به جانشینی زین الدین زیدان چراغ سبز نشان داده بود.

این در حالیست که زین الدین زیدان پس از بازی شب گذشته برابر بیلبائو که رئال 0-1 برنده شد، این شایعات را تکذیب کرد و گفت چطور ممکن است در چنین مقطع حساسی از فصل من به بازیکنانش بگوید که از رئال خواهم رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала