Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان کار کومان؛ لاپورتا به دنبال انتخاب گزینۀ شایسته + عکس

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
عضو شوید
سران باشگاه بارسلونا جستجو برای یافتن جانشین مناسب کومان را شروع کرده اند.

به گزارش اسپوتنیک، رادیو «راک 1» اسپانیا اعلام کرد که اخراج رونالد کومان تا 99 درصد قطعی است و لاپورتا به دنبال انتخاب گزینه‌ای شایسته برای کومان است هر چند که تاکنون به جمع بندی نهایی نرسیده است.

رونالدو کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
کومان به درهای خروجی بارسا نزدیک‌تر شد

اما خوان لاپورتا تا زمانی که جانشین مناسبی برای سرمربی هالندی پیدا نکرده است، او را اخراج نخواهد کرد. به گفته نزدیکان کومان، این مربی معتقد است که به دنبال فرم و نتایج اخیر بارسلونا، دوران او در این تیم به پایان خواهد رسید.

کومان پنج شنبه دیداری با لاپورتا داشت و بعد از آن اعلام کرد که در بارسلونا باقی خواهد ماند اما ظاهرا شکست شب گذشته باعث شده است تا شاید تصمیماتی در این زمینه گرفته شود.

از یورگن کلوپ و یواخیم لوو به عنوان گزینه های هدایت آبی اناری ها در صورت اخراج کومان سخن به میان می آید. البته ژاوی هم بود که او در السد ماندنی شد.

ژاوی محتمل ترین گزینه حال حاضر بارسلونا به نظر می رسد. به گفته نزدیکان ژاوی، باور بر این است که او هیچ عجله ای برای به دست آوردن یک جایگاه مهم در نیوکمپ ندارد، به خصوص که تفکر او همیشه این بوده است که در شرایطی مطلوب به نیوکمپ برگردد.

بارسلونا با هدایت کومان نتایج ناامید کننده ای در فصل جاری به دست آورده است. آبی اناری ها هم در لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند و هم در لالیگا شانسی برای قهرمانی ندارد و تنها یک جام به دست آوردند که آن هم جام حذفی بود.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала