Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا بارسلونا با «رونالد کومان» قهرمان لالیگا نشد؟

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.05.2021
عضو شوید
سرمربی هالندی به‌عنوان مقصر اصلی ناکامی بارسلونا در این فصل شناخته نشده است چرا که دلایل دیگری در این اتفاق وجود داشت.

به گزارش اسپوتنیک، آینده رونالد کومان در بارسلونا مشخص نیست، چرا که خوان لاپورتا، رییس باشگاه با کومان جلسه داشته و در مورد سرنوشت این مربی در بارسلونا تردید وجود دارد و مهم‌ترین مسئله این است که آیا او مقصر اصلی از دست رفتن قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا محسوب می‌شود؟

رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا  Футбол. Отборочный матч Евро-2020. Белоруссия - Нидерланды - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.05.2021
پایان کار کومان؛ لاپورتا به دنبال انتخاب گزینۀ شایسته + عکس

در همین رابطه، نشریه اسپانیایی «مارکا» اعلام کرد با نگاهی به تیمی که به رونالد کومان به ارث رسید و با توجه به اینکه در نقل و انتقالات زمستانی هم اتفاقات جالبی برای بارسلونا رخ نداد و البته مصدومیت ستاره‌هایی چون آنسو فاتی، جرارد پیکه و فیلیپه کوتینیو بدون شک کومان نمی‌تواند مقصر اصلی شکست‌های تیمش باشد. ضمن اینکه مارک آندره تراشتگن در بازی‌های اخیر به دلیل مصدومیت‌هایی که داشت با آمادگی کامل به میدان نرفت.

کومان همه تلاش خود را برای موفقیت تیمش کرد و حتی در ماه‌هایی که تیم او کمتر با مشکل مصدومیت بازیکنان شاخص روبه‌رو بود نتایج خوبی رقم خورد. بسیاری معتقدند اگر لاپورتا بتواند در نقل و انتقالات تابستانی تیم را به اندازه کافی تقویت کند، بارسا می‌تواند در فصل آینده با سرمربی هالندی به قهرمانی‌های ارزشمندی دست یابد.

اگر تصمیم به اخراج رونالد کومان گرفته شود، دردسرهای باشگاه بیشتر می‌شود و در این میان نباید فراموش کرد که بارسلونا بدهی‌های زیادی از گذشته دارد که ممکن است افزایش یابد.

آنچه مسلم است بارسلونا می‌تواند با جذب بازیکنان شاخص و سرمربیگری کومان به نتایج بسیار خوبی برسد ولی اگر تصمیمات مدیریتی مبنی بر برکناری سرمربی هلندی باشد احتمالاً ژاوی به بارسلونا بازمی‌گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала